Gå til innhold
Hundesonen.no

Stoler du 100% på hunden din?


Guest Vicky

Recommended Posts

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Hvem ville vel stole på det monsteret av en hund? Hehe, bare tuller :cry: Kjenner en IW-oppdretter i Andebu som har et par Cormacks hunder. En av dem er visst sinnsykt god eksteriørmessig, Cormacks Whispering Grey eller noe sånt. Uansett er det imponerende flott rase du har valgt, og en fenomenal familehund og allround hund til tross for sine urinstinkter.

Det er kanskje på tide at jeg svarer på emnet.. Hehe!

Nei, jeg stoler ikke på Mona. Håper jeg vil kunne gjøre det en gang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, hun er ikke langt unna. Hun bor hos Astrid Holm i Andebu, hun er veldig aktiv på utstillingsfronten. Flott hund :cry: (Men Mona er virkelig noe for seg selv)

Ikke noe jeg kommer på i farten :? eller, jeg stoler på at hun ikke biter noen :( Hehe..

EDIT: Whispering Grey er godt premiert ja :( Jøss... så den er ikke langt unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :cry:

Jeg skal jo stille henne etter hvert..kommer nok til å få dårlig kritikk på bevegelsen pga beinet, men jeg er interessert i å se det andre også, hode, kropp og alt.. ;) Har bestemt meg for å stille med minst tre forskjellige dommere. Dersom alle dømmer henne nord og ned tar jeg hintet ;)

Mona er veldig lys ;) hehe.. alle kommenterer det. OG hun har fot lite pels :( det er jo sant.. argh.. så jeg håper den kommer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg ser at det er en stund siden noen la inn noe på dette emnet her, men tenkte bare jeg skulle legge inn noen få ord her. Har lest gjennom alle innleggene, satt og smålo litt for meg selv :D

Vil bare si at jeg stoler på Birko, så lenge jeg er i nærheten, men tror ikke jeg hadde vært like sikker på han om noen hadde vært "barnevakt". Jeg vet at han stoler 100 % på meg, men han er "bare" en hund, med sterke instinkter. Jeg husker jeg var i selskap, og Birko var hjemme med en som passet han. Han vet veldig godt at han ikke skal gå i godteskåla som står på bordet, sukkertøy i alle regnbuens farger, veldig fristende, men så lenge jeg er hjemme ser han ikke på skåla engang!! :P

Han som passet han skulle ut en liten tur, og idet han kom inn døra igjen, ble han møtt av Birko, som sto der som et juletre, "glitrende" i alle farger, med sukkertøy overalt i pelsen!! "jeg skulle bare smake på alle sammen jeg, og rulle meg på de etterpå, så alle beviser skulle forsvinne!!! :P:P " Det går ikke ann å la være å le når man ser et "uskyldig" dyr står der og logrer, med klissete sukkertøy OVERALT!!! :):D:P

Dessuten vil jeg bare kommentere "treningsmetoder" som ble tatt opp her, igjen... Jeg skrev for en god stund siden, under en annen topic, at det som har fungert best for meg er å bruke litt fra forskjellige metoder, finne det som fungerer best for meg og hunden, men det har hele tiden, inntil nå, virket som alle her inne er "enten eller"... Godt å høre at flere begynner å få litt egne tanker rundt metoder, og ikke være enspora! =D> =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha' date=' den dagen folk her inne blir enspora når det gjelder treningsmetoder, den dagen melder jeg meg ut! :P men det vil nok, heldigvis aldri skje! :)[/quote']

Det jeg mente med "enspora" var at noen er tilhengere av å kun trene på én måte, og ikke være "åpne" (misforstå meg rett!!!!!) for at det faktisk er andre ting som fungerer like bra som "deres metode"... No offence, bare det inntrykket jeg sitter med etter å ha lest diverse innlegg her inne... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt med det der med å stole på jeg. Hva mener du egentlig med det? Jeg stoler jo selvfølgelig på henne. Men det kommer jo alt an på hva man legger i det. Om jeg stoler på at hun alltid utfører de kommandoer jeg ber henne om? Nei. Om jeg stoler på at hun ikke spiser fra bordet? Nei. Om jeg stoler på at hun aldri ville bite noen? Nei. Men selvfølgelig stoler jeg på henne :) Skjønn det de som kan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt med det der med å stole på jeg. Hva mener du egentlig med det? Jeg stoler jo selvfølgelig på henne. Men det kommer jo alt an på hva man legger i det. Om jeg stoler på at hun alltid utfører de kommandoer jeg ber henne om? Nei. Om jeg stoler på at hun ikke spiser fra bordet? Nei. Om jeg stoler på at hun aldri ville bite noen? Nei. Men selvfølgelig stoler jeg på henne :) Skjønn det de som kan :P

skjønner akkurat hva du mener :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...