Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildetråd. Før/etter ryddebilder.

ida

Recommended Posts

Nei, han er rydda bort.... :)

*Fnis* Dytta han inn i skapet sammen med alt annet? :)

Ja du noterte deg den du å?

Hehe ja! Jeg har en hund på skrivebordet til stadighet, men spisebordet er det sjelden hun er på.

Søteste Scilos. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihihihi dette var en lur ide! :Dkansje man får gjort noe da :P ligger litt på latsiden om dagene...... tror jammen meg jeg skal legge inn noen før og etter bilder etterpå kveldsturen, har et soverom som ser helt forferdelig ut :oops: har hevet inn en masse klær som liksom aldri fant veien til skapet sitt, også idag skulle mannen min og eldste gutten avgårde og overnatte hos min bror.. så havnet alle klærne i sengen, pga klærne de skulle ha lå i bunnen av kleskurvene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg måtte jo rydde NOE, så da ble det hundehylla i gangen. Sånn så den ut før:

IMG_9528.jpg

IMG_9530.jpg

Og etterpå så den sånn ut:

IMG_9531.jpg

(ja, det er nødvendig å ha tre halsbånd, fire kobbel, et retrieverkobbel, ei langline og et flexi-bånd som aldri brukes blant de tingene som brukes på daglige turer)

Det vi ikke trenger å rope så veldig høyt om derimot, er hvordan det ser ut i den andre hundehylla...

IMG_9534.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at vi ikke er så mange som rydder her.... :P

IMG_5275.jpg

Stuebordet i går etter at spisebordet var ryddet....

IMG_5282.jpg

Stuebordet etter at det var ryddet. Ryddige hunder også om jeg så skal si det selv. Fibi har ryddet seg opp i senga til Scilos. Den er nesten passe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt det til èn hund? :lol:

Ja. :ahappy: Hun er ikke spesielt glad i å leke, så da må jeg jo kjøpe DEN leken for å se om hun kanskje liker den. Dessuten er hun utbryterdronning, så da må jeg jo stadig kjøpe nye halsbånd for å se hvilke hun ikke kommer seg ut av, selv om jeg veit hva som fungerer utmerket allerede. Osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært ganske flink synes jeg. :)

Før:

rydde1.jpg

rydde2.jpg

Etter:

rydde3.jpg

Ommøblerte i samme slengen. Den nye senga fra PsychoLynx har fått æresplassen i stedet for skrivebordet. :) Kaizer ligger ikke oppi, for han slang jeg ut i hagen imens. :rolleyes: Senga er ikke oppreid fordi jeg er sterk motstander av å late som at ingen sover i den.

rydde4.jpg

rydde5.jpg

Hylla er ikke helt ryddig, men den er det faktisk nesten umulig å få helt ryddig, så der har jeg en unnskyldning. Rotet oppå er ikke mitt engang. Men en dag skal jeg få orden på den også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å få til noe i morgen jeg også.. Vinner desidert pris for mest rotete rom.. Skal jeg love dere.. :rolleyes:

(Skylder på at jeg deler rom med LILLE SØSTER & Liten Plass)

Om å ha det mest rotete rommet.. :) Er nemlig sikker på at mitt er max. ! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...