Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagecopy Dancing Excalibur - Stitch


AnnikenK

Recommended Posts

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

I dag har Stitch vært på "playdate" med "fetter'n" sin. En ni uker gammel boxergutt ved navn Leo og det gikk så gresstustene føyk :) Og plutselig var Stitch veldig stor :D

002.jpg

Knøvle store sorte ulven :)

010.jpg

012.jpg

Villdyret våkner!

013.jpg

017.jpg

Heyyy! Jeg vil også ha bitepølsa ;)

025.jpg

027.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Takk for hyggelige meldinger.

Han er skikkelig flottings! :) Kul pels på'n, ser så myk og deilig ut :P

Pelsen kjennes ut som angora-pels. Skikkelig deilig å kose med :P

Vakre lille barnet :P

Hele 6 mnd gammel i dag er han og :P

Må innrømme at jeg er litt stolt av han :P Han er jo ikke akkurat liten lenger - hvertfall ikke utenpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, han er så vakker! Jeg bør jo egentlig ikke se i denne tråden i det hele tatt, savner ikke lille frk belger noe mindre da, akkurat :) Utrolig skjønn på de bildene hvor han venter på å få lov til å ta godbiten *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P

Vakre vakre Stitch - fiiiineste lille gutten liksom...... Gleder meg til å se han live i Drøbak altså...

Gleder meg til Drøbak, jeg og. Blir spennende :P

Åh, han er så vakker! Jeg bør jo egentlig ikke se i denne tråden i det hele tatt, savner ikke lille frk belger noe mindre da, akkurat :P Utrolig skjønn på de bildene hvor han venter på å få lov til å ta godbiten *ler*

Savne lille frk belger, ja - tror du kan få henne tilbake ganske fort om du spør BP :) *ref. innlegg i Akkurat nå - tråden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Tenkte jeg skulle oppdatere litt her siden han har vært på utstilling og siden Merete tok så fine bilder av han :whistle:

Tusen takk for de fine bildene, Merete :P

Sikkert mange som har fått med seg at han blei BIR og BIG 2. Kritikken fra dommer Steinar Balken lyder slik:

Maskulint hode + uttrykk. Korrekt plasserte ører - velplasserte (?) skuldre. God hals, rygg + overlinje. God benstamme. Gode vinkler foran og bak. Beveger seg seg bra fra alle sider. Velvist og jeg setter pris på et herlig temprament.

Det varmer en mors hjerte :P Så får vi bare se hva det blir neste gang :rolleyes:

Her er noen bilder Merete tok av prinsen

aIMG_0407.jpg

aIMG_0737.jpg

aIMG_0747.jpg

aIMG_0764.jpg

Også et sammen med vakre søster Lilli (som egentlig burde hete Lilo :P )

aIMG_0786.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...