Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagecopy Dancing Excalibur - Stitch


AnnikenK

Recommended Posts

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar
Grattis med nyydelig fleecevalp. :P Hvis han er like behagelig som søsteren, så har du fått en virkelig utrolig herlig valp. :P

Du? Søsteren er ikke like behagelig når hun er i samme hus som Norma, lenge leve galskapen liksom :P Det å leke er skikkelig kult for spreke unge damer det, og helst må man rive alt ned fra veggene i samme slengen *flir*

Nok OT: Stitch er supersøt han, man trenger ikke parabolører for å være skikkelig søt belgervalp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du? Søsteren er ikke like behagelig når hun er i samme hus som Norma, lenge leve galskapen liksom :P Det å leke er skikkelig kult for spreke unge damer det, og helst må man rive alt ned fra veggene i samme slengen *flir*

Nok OT: Stitch er supersøt han, man trenger ikke parabolører for å være skikkelig søt belgervalp :P

:P Syns Lilla var en særdeles behagelig valp. Alt gikk jo så rolig for seg. :P

Og yep, Stitch er nydelig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Lille Stitch er ikke sååå liten lenger. Han begynner å bli litt mere hund, ikke bare fleecedott :wub:

Ikke spesielt lett å ta bilder av han heller. Enten fyker han rundt og det er ikke noe særlig for mitt kamera, eller så sitter/ligger han ned. Men her er noen bilder av gullet.

004.jpg

021.jpg

104.jpg

124.jpg

128.jpg

121.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, nå er Stitch straks fire månder: Han vokser som et uvær og er rampete, hyper, lat, førerorientert, fluehue, nysgjerrig, smiletryne og skikkelig koseklump. Kort sagt: som en belgergutt skal være.

Kongle er kjempemoro og deilig å tygge på.

002.jpg

Noe jeg kan spise på her, tro!

003.jpg

Springe gjennom vannstrålen er deilig på varme dager.

008.jpg

Drepe haveslangen!!

019.jpg

Fotball er moro

033.jpg

Litt tung å bære

031.jpg

Da er knuten lettere!

036.jpg

Men lettest og best er pinner :rolleyes:

038.jpg

Til slutt et skikkelig kosomoseblikk :lol:

041.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Fineste lille guttebarnet :lol:

Ser du, Belgerpia? Det trenger ikke å være noe galt med vannet på Kløfta *flir*

Pøøøshjjjj... han rakk bare ikke å drikke nok......... ;)

Han har blitt en riktig liten kjekkas har han........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøøøshjjjj... han rakk bare ikke å drikke nok......... :D

Han har blitt en riktig liten kjekkas har han........

Det tenkte jeg også. Han ble reddet fra Kløfta i tide eller så er det såååååå god kvalitet på Tønsbergvannet at vi fikk reparert eventuelle skjevheter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, er det sånn det er? Hvem av dere føler for å redde Elling fra den bitre "Gud, er det en belger eller er det en mynde?"-skjebne da? *flir*

Men Stitchepitch er en kjekkas han ja, ingen tvil om det! :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja da har Stitch hatt sin første fjelltur og sitt første (?) møte med snø og det var stor suksess. Han har sprunget som en galning i snø og fjell hver dag og skikkelig kost seg. Dette er paradis på jord, både fo mennesker og hunder :)

Noen smakebiter fra turen:

Hmmm, går det ann å spise dette da?

010.jpg

Jupp, går helt fint

017.jpg

014.jpg

Bremse i snøen slik at det triller snøballer nedover :)

024.jpg

Kast en snøball til da!!

016.jpg

001.jpg

002.jpg

Springe som en tulling i lyngen :)

027.jpg

042.jpg

050.jpg

056.jpg

Fineste gutten, det :P

044.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det - syns han er veldig fin selv også :) Gleder meg veldig til vi skal på fjellet igjen og det tror jeg han også hadde gjort, om han hadde skjønt det. Han koste seg ordentlig. Det eneste som er dumt neste gang vi kommer opp er at da kan han ikke springe løs. På søndag kom nemlig to svære lastebiler med hengere opp med en hel haug med sauer, så da er det på med langlina!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
    • F1 og F2 minst vil jo være i ett x register ala lundehund prosjektet. Det var vel først i år de mønstra inn noen hunder som fikk fullverdig vanlig nkk stamtavle og en av dem er vel allerede blitt utst champion. Dog usikker på hvilken generasjon de er.  Vet ikke om offentligheten har innsyn i x registeret? Isåfall burde det jo være mulig å sjekke der om noen har fått noe der. 🤔 Ev er nok den sikreste løsningen å sende en mail til NKK direkte å høre med dem. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...