Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagecopy Dancing Excalibur - Stitch


AnnikenK

Recommended Posts

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

I dag har Stitch vært på "playdate" med "fetter'n" sin. En ni uker gammel boxergutt ved navn Leo og det gikk så gresstustene føyk :) Og plutselig var Stitch veldig stor :D

002.jpg

Knøvle store sorte ulven :)

010.jpg

012.jpg

Villdyret våkner!

013.jpg

017.jpg

Heyyy! Jeg vil også ha bitepølsa ;)

025.jpg

027.jpg

  • 1 month later...
Skrevet

I dag har Stitch lekt med Dobber-jenta Chera. Hun er 10 mnd og det gikk unna i svingene. Ikke lett å ta bilder, men noen blei det jo :console:

111.jpg

110.jpg

118.jpg

170.jpg

186.jpg

153.jpg

156.jpg

158.jpg

Skrevet

Og her er det diverse smakebiter fra sommeren.

Glad i fotballen sin :rolleyes:

008.jpg

019.jpg

023.jpg

Tester badevannet på fjellet.

031-1.jpg

Blåser på toppen

031.jpg

Venter på å få kjeksen

066.jpg

:wub:

068.jpg

Gullet er der regnbuen slutter (nesten) :console:

074.jpg

Guest Belgerpia
Skrevet

:)

Vakre vakre Stitch - fiiiineste lille gutten liksom...... Gleder meg til å se han live i Drøbak altså...

Skrevet

Takk for hyggelige meldinger.

Han er skikkelig flottings! :) Kul pels på'n, ser så myk og deilig ut :P

Pelsen kjennes ut som angora-pels. Skikkelig deilig å kose med :P

Vakre lille barnet :P

Hele 6 mnd gammel i dag er han og :P

Må innrømme at jeg er litt stolt av han :P Han er jo ikke akkurat liten lenger - hvertfall ikke utenpå :P

Skrevet

Åh, han er så vakker! Jeg bør jo egentlig ikke se i denne tråden i det hele tatt, savner ikke lille frk belger noe mindre da, akkurat :) Utrolig skjønn på de bildene hvor han venter på å få lov til å ta godbiten *ler*

Skrevet
:P

Vakre vakre Stitch - fiiiineste lille gutten liksom...... Gleder meg til å se han live i Drøbak altså...

Gleder meg til Drøbak, jeg og. Blir spennende :P

Åh, han er så vakker! Jeg bør jo egentlig ikke se i denne tråden i det hele tatt, savner ikke lille frk belger noe mindre da, akkurat :P Utrolig skjønn på de bildene hvor han venter på å få lov til å ta godbiten *ler*

Savne lille frk belger, ja - tror du kan få henne tilbake ganske fort om du spør BP :) *ref. innlegg i Akkurat nå - tråden*

  • 4 weeks later...
Skrevet

Tenkte jeg skulle oppdatere litt her siden han har vært på utstilling og siden Merete tok så fine bilder av han :whistle:

Tusen takk for de fine bildene, Merete :P

Sikkert mange som har fått med seg at han blei BIR og BIG 2. Kritikken fra dommer Steinar Balken lyder slik:

Maskulint hode + uttrykk. Korrekt plasserte ører - velplasserte (?) skuldre. God hals, rygg + overlinje. God benstamme. Gode vinkler foran og bak. Beveger seg seg bra fra alle sider. Velvist og jeg setter pris på et herlig temprament.

Det varmer en mors hjerte :P Så får vi bare se hva det blir neste gang :rolleyes:

Her er noen bilder Merete tok av prinsen

aIMG_0407.jpg

aIMG_0737.jpg

aIMG_0747.jpg

aIMG_0764.jpg

Også et sammen med vakre søster Lilli (som egentlig burde hete Lilo :P )

aIMG_0786.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...