Gå til innhold
Hundesonen.no

Utfordre-Psycho-tråden

Marianne

Recommended Posts

• Svar 685
  • Created
  • Siste svar
Hva med en katt som sitter oppå hund? :lol:

Jeg har desverre ikke SITT kommandoen skikkelig inne på Psycho, og langt i fra BLIIII, men om det holder med "katt som LIGGER på hund" så....

DSC02127.jpg

DSC03109.jpg

DSC01959.jpg

Disse mangler:

-skalla fyr med apportbukk i munnen i utgangsstilling

-skalla fyr hopper bukk over fyr i rød genser med zero flaske ved siden av

-dame eller mann gjennom slalom og rør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næhei ..

Det er en hund som aporterer/holder en melon bit ! :lol:

spise melon ja :) Kresen ;)

hehe, aaah ok. Jeg trodde du ville ha et der hu liksom tok en bit av melonen jeg, men Bridie ville ikke ta EN bit, hu ville ta hele melonen med seg bort til kattesenga. Men jeg tok jo bilder der også ;)

DSC_0010.jpg

DSC_0012.jpg

(og ja, hu spiste jo alt, MED skall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil se et bilde av inngangsdøra di! Du og du så kreativ jeg er...

Her er inngangsdøra mi med. (nå har jeg ikke engang vært ute NÅ for å ta bilde :lol:)

eller, det er vel egentlig ikke MIN inngangsdør da, men jeg bor da her iallefall

DSC06368.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men litt slemt av dere å få meg til å se gjennom gamle bilde mapper sånn.. Blir jo reint sentimental av det jo...

:lol: Luna..

Bilde055.jpg

Og ikke minst dypt savnede Schnappi. (hadde virkelig ikke trodd jeg sku grine av den katten NÅ, jeg gjorde jo ikke det når han ble avlivet engang... :) )

Bilde002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LEER* :lol:

Flinkeste Bri med labbene oppi matskåla! :) Nå vil jeg se alle 4 oppi!

hehe, da må hu sitte på den tror jeg. Hu klarer ikke samle labbene slik under seg og stå der! hu bare tryner. ;)

Og Mikkel. Det får du ikke se ;) Bridie får IKKE lov på noen som helst måte lære å åpne kjøleskapdøra her, eller lære at det er positivt å ta ting ut av kjøleskapet. Hadde jeg fått bestemme sku jeg satt en strømkabel på det kjøleskapet som smalt i trynet på hu om hu nærmet seg. Så beklager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, da må hu sitte på den tror jeg. Hu klarer ikke samle labbene slik under seg og stå der! hu bare tryner. :lol:

Og Mikkel. Det får du ikke se :) Bridie får IKKE lov på noen som helst måte lære å åpne kjøleskapdøra her, eller lære at det er positivt å ta ting ut av kjøleskapet. Hadde jeg fått bestemme sku jeg satt en strømkabel på det kjøleskapet som smalt i trynet på hu om hu nærmet seg. Så beklager ;)

Hmf. Hørt slikt da..... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, da må hu sitte på den tror jeg. Hu klarer ikke samle labbene slik under seg og stå der! hu bare tryner. :lol:

Æh det er bare en treningssak! Ergo fortsett å trene, jeg vil se alle 4 labber oppi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh det er bare en treningssak! Ergo fortsett å trene, jeg vil se alle 4 labber oppi! :lol:

vi får se da vettu :)

Har ikke lest gjennom alle de 21 sidene (hvorfor ikke mon tro? logik.png ) Men, jeg vil se bilde av en nysende hund (stort pluss om det er et ansiktsbilde)

Nysebilde har vært ;) du må nok se gjennom alle sidene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp større matskål :wub:

hehe, jeg tenkte faktisk på å bruke den vi har vann i til daglig, men så ser jeg plutselig for meg Bridie danse rundt i vannskåla si på kjøkkenet når jeg er for treg med å gi henne mat om morran eller noe :P Sånn er det når man har hund som virkelig VIL jobbe for maten sin! ;)

men, nå mangler jeg altså:

-bri med 4 labber i matskål

-hund som klør seg selv på nesa med framlabben (jeg velger den fremfor den andre :P)

Jeg trenger fotograf til et par av dem, og apportbukk til den delen, samt agility bane til de to siste. Planen var å få til noen av dem idag, men pga været så ble det avlyst. Skal forøvrig prøve å få til hoppe bukk bildet da, om Lars og Ole vil turne litt for oss på stuegulvet i kveld! ;) (evnt burde det jo være mulig å lage en slalombane med brusflasker her eller noe også da:P) Vi får se! Bente og gubben kommer i kveld iallefall, så ikke umulig vi får til noe fa1skap da. Pleier å bli sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg tenkte faktisk på å bruke den vi har vann i til daglig, men så ser jeg plutselig for meg Bridie danse rundt i vannskåla si på kjøkkenet når jeg er for treg med å gi henne mat om morran eller noe :P Sånn er det når man har hund som virkelig VIL jobbe for maten sin! :wub:

men, nå mangler jeg altså:

-bri med 4 labber i matskål

-hund som klør seg selv på nesa med framlabben (jeg velger den fremfor den andre :P)

Jeg trenger fotograf til et par av dem, og apportbukk til den delen, samt agility bane til de to siste. Planen var å få til noen av dem idag, men pga været så ble det avlyst. Skal forøvrig prøve å få til hoppe bukk bildet da, om Lars og Ole vil turne litt for oss på stuegulvet i kveld! ;) (evnt burde det jo være mulig å lage en slalombane med brusflasker her eller noe også da:P) Vi får se! Bente og gubben kommer i kveld iallefall, så ikke umulig vi får til noe fa1skap da. Pleier å bli sånn :P

Aha, jeg har slitt med å komme med originalt ønske i denne tråden, men nå gjør du det vanskelig for deg selv! Jeg VIL nemlig se bilde av akkurat det! ;) Eneste godtagbare utenom det er hund som danser i badebalje eller badekar, bare for å være skikkelig vrang. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...