Gå til innhold
Hundesonen.no

Utfordre-Psycho-tråden


Marianne

Recommended Posts

Haha, så mange brae bilder, Marit :yes:

Jeg vil se... et bilde av meg fra i dag :) Hihihi. Men det kan også holde med en bumpete, blue merle aussie på hode i sofaen! Ikke selvsentrert i det heeele tatt her :)

Åsså vil jeg se:

-heeler som smiler

-rød flekkete hund mate svarte

-det siste bildet du har tatt

-det første bildet du har tatt i dag

Jeg tok meg den frihet å slenge på mange ønsker siden jeg først fant tråden i dag :lol:

EDIT: Og forresten, jeg har en skallet mann du kan få låne :P

LONE!! du kommer jo med umulige ønsker! *sette meg på flyet til Tromsø for å ta bilder av Lone, idag!" Og samtidig lære en eller annen Blue Merle Aussie å turne i sofaen! Jeg skal finne bikkja som var så flink å turne, men jeg har desverre ikke bilde av akkurat turninga hans da! :P

Heeler som smiler skal jeg finne, men rød flekkete hund mate svarte?? Mate dem med hva? eller misforstår jeg nå?

Siste og førstebilde idag... ehh... jeg har ikke tatt bilder idag! men ja, ok.. Siste bildet jeg tok, generelt ja.. Det skal jeg finne :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 685
  • Created
  • Siste svar

"Jeg vil se... et bilde av meg fra i dag :lol: Hihihi. Men det kan også holde med en bumpete, blue merle aussie på hode i sofaen! "

Her er aussien iallefall:

Dette var det nærmeste jeg kom bumpinga i sofaen :lol:

Bilde073.jpg

Flotteste Brimi!

Bilde017.jpg

-heeler som smiler

DSC_0057.jpg

-det siste bildet du har tatt

-det første bildet du har tatt i dag

Dette blir samme bildet rett og slett...

DSC03321.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm..... Det må nok evnt komme senere i sommer. Jeg omgås veldig lite unger desverre. Selv om jeg KAN finne unger som har "yo attitude" osv da, bare ikke noen som spiser melon.... Vil du endre ønsket ditt? :lol:

ehm, hund som spiser melon?:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, i fjor tror jeg det var 12000 bilder.... Altså 1000 pr mnd... Da blir det ikke SÅ mange i snitt på en dag da. 33 bilder er ikke SÅ mye på en dag syns jeg :lol:

Men, froskeperspektiv???? Hva er det? er det sånn nedenfra og opp greie?

Nei, 33 bilder er jo ca så mange som jeg tar per dag. :lol: Men jeg aner ikke hvor mange bilder jeg har til sammen, orker ikke å finne ut, hehe.

Ja, det er sånn at kameraet er nesten helt nede på bakken, sånn at Bridie ser ut som en kjempe. :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil se et flott bilde av deg, Lars og Bridie.

13010815.jpg

Å, det var koselig bilde av Brimi :P

Nirm er inne på noe: familiebilde! Av begge de tobeinte og av ALLE de firbeinte! OG Marit skal være fotograf :P

Det over får holde :P

Metall eller tre?

4 kg tungapport selvfølgelig. :P

Klapp igjen nå Mikkel, ellers skal vi utfordre deg neste gang, og DET blir ikke bra!

Ta tre du Lone! ;)

ehm, hund som spiser melon?:P

det skal jeg få til etterhvert, jeg må bare kjøpe melon først :P

Nei, 33 bilder er jo ca så mange som jeg tar per dag. :P Men jeg aner ikke hvor mange bilder jeg har til sammen, orker ikke å finne ut, hehe.

Ja, det er sånn at kameraet er nesten helt nede på bakken, sånn at Bridie ser ut som en kjempe. :P

Ok, kommer etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da vil jeg se bilde av Lars går gjennom røret, og Marit går slalom. ;)

Hmmm, desverre tror jeg at dette ikke kommer til å skje.

Jeg tror ikke jeg skal mase mer på Lars, og jeg VET at jeg ikke har sjans om å komme meg mellom slalompinnene uten å knekke dem! du har jo sett meg selv, Mikkel! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det kunne jeg sikkert gjort, men jeg har uansett ingen planer om å stille opp på bilde her, mer enn jeg har gjort. Så da klarte dere vel å utfordre megi senk da ;)

Buuuuu *nedover-tommel* Skuffende Marit :P *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg skal mase mer på Lars, og jeg VET at jeg ikke har sjans om å komme meg mellom slalompinnene uten å knekke dem! du har jo sett meg selv, Mikkel! :P

Et lite hint PsychoLynx: utfordre Mikkel til å gå slalomen selv eller tunnelen. Han vil ikke vise meg hvordan han går den :P

Kanskje han gjør det for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei, ikke lov å gi opp her! Jeg foreslår kanskje at ønskene ikke bør være navngitte personer, jeg! Men "få en mann til å gå tunnelen" eller "bilde av kvinne som går slalåm" kanskje heller....?? Og ikke kikk på meg da, Marit... Prøver jo å hjelpe vettu! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår kanskje at ønskene ikke bør være navngitte personer, jeg

Generelt skal jeg være enig med deg ;)

Dette er et tilfelle utenom det "vanlige".

Jeg kjenner Mikkel og hadde ikke bedt PsychoLynx utfordre han for å henge han ut på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite hint PsychoLynx: utfordre Mikkel til å gå slalomen selv eller tunnelen. Han vil ikke vise meg hvordan han går den :P

Kanskje han gjør det for deg ;)

hehe, stiller du opp som fotograf for meg da eller? LItt langt å reise for å få tatt bilder :P

Neeeei, ikke lov å gi opp her! Jeg foreslår kanskje at ønskene ikke bør være navngitte personer, jeg! Men "få en mann til å gå tunnelen" eller "bilde av kvinne som går slalåm" kanskje heller....?? Og ikke kikk på meg da, Marit... Prøver jo å hjelpe vettu! :P

Sant så sant! Og vi vet jo at DU og gubben din er flinke til å stille opp på bilder, så da får vi til det meste!

Nå har jeg forresten kjøpt melon idag, så Bridie skal få smake senere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, stiller du opp som fotograf for meg da eller? LItt langt å reise for å få tatt bilder :P

Ja, jeg skal se om jeg får til i løpet av de neste dagene hehehe...

Han gjør det ikke for meg uten kamera, så tviler jeg får det til med :rolleyes:

Jeg kan jo prøve å smiske litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...