Gå til innhold
Hundesonen.no

jakt-labben.no


charlotte

Recommended Posts

Bruker frontpage. Men er helt grønn på programmet enda, så jeg surrer og kløner fælt. Merkelig det med stamtavlene, de synes godt her... Kanskje det har noe med skjermstørrelsen?

gratulerer med eget domene.

å sidene ser proffe ut, hva bruker du for å lage dem.?

* pirke *

stamtavlene har for liten text / tabellen er for liten... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig god side! likte den veldig godt :D ser frem til å følge med på deg, Lisa og Embla. Kan jeg få linke til siden? min side er helt kaos nå, men jeg holder på å rekonstruere den, blir snart i orden... da vil jeg ha noen skikkelig proffe linker som handler om aktive gode hunder på siden min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker frontpage. Men er helt grønn på programmet enda, så jeg surrer og kløner fælt. Merkelig det med stamtavlene, de synes godt her... Kanskje det har noe med skjermstørrelsen?

Du kan fort ha rett... LCD skjermen mangler en kabel så jeg bruker den gamle kolossen mildertidig med samme instillingene...

Bra side - Bra domene... :D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må bare linke! Skal få installert paint shop her, så skal jeg lage en kul banner som du kan bruke etterhvert.

veldig god side! likte den veldig godt :D ser frem til å følge med på deg, Lisa og Embla. Kan jeg få linke til siden? min side er helt kaos nå, men jeg holder på å rekonstruere den, blir snart i orden... da vil jeg ha noen skikkelig proffe linker som handler om aktive gode hunder på siden min :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må bare linke! Skal få installert paint shop her, så skal jeg lage en kul banner som du kan bruke etterhvert.

kjempe flott!! si ifra når du får banner :P foreløpig linker jeg vanlig. det kommer snart link, må bare legge ut det nye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert banner.!

har endelig fått photo shop, så nå trenger jeg bare et lynkurs i programmet, gjerne av ei som bor 800meter unna.. hinthint... :)

så kanskje jeg får til en skikkelig en til buster også...

Er det non standard størelse på bannere.???

Skulle gjerne vært det...

så ikke noen er 500x100, noen 500x300 å noen 400x500 lixom...

For utseende på siden til den som linker... hmh... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...