Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig funnet sted for NKK tr.heim..

MarieR

Recommended Posts

Bedre enn Støren, men jeg savner også Leangen. Sara skal kjøpe en campingplass der det skal holdes hundestevner av ulike slag hele året, sier hun. Med masse hytter der folk kan bo, agilitybaner og stor innendørshall. DET blir saker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart bedre enn Støren og mye lettere å kombinere med rasespesialer som arrangeres i Trondheim, men det er jo klart at noen kanskje blir litt irriterte når de ikke får stille seg opp med campingvogn/bobil. Forøvrig regner jeg med at det skrives i stor og tydelig skrift på PM at det er på Heimdal - ikke alle er innom nkk og sjekker hele tiden, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påmeldingsfristen utløper på mandag folkens! :wub:

Oi, jeg må skaffe penger!

Skal jeg melde på Albin og, eller bare Bella?

Han står jo for championatet, men certet får han ikke alikevel og 290,- er mye penger når man er blakk!

Mamma vil ikke melde han på så det er jeg som må betale hvis jeg vil stille han <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saupstad skiskytterarena ja. Er det der jeg tror det er mon tro? I skogen ved saupstad og Huseby? Isåfall tror jeg man vil få store problemer med nok parkeringsplass der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til virket det å leie et stort plenjorde som en god og billigere løsning spør du meg. De kan få det rett over veien her, får plass til 15 ringer :)

Jeg skal vurdere etter søndagen om vi skal (antakelig får vi ikke championatet der heller) og da reiser vi en tur opp :) Skal kanskje stille en GS der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Av og til virket det å leie et stort plenjorde som en god og billigere løsning spør du meg. De kan få det rett over veien her, får plass til 15 ringer :)

Jeg skal vurdere etter søndagen om vi skal (antakelig får vi ikke championatet der heller) og da reiser vi en tur opp :) Skal kanskje stille en GS der også.

+ en ES :)

Edit:

Hva er greia med Leangen egentlig? Hvorfor får de ikke ha det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saupstad skiskytterarena ja. Er det der jeg tror det er mon tro? I skogen ved saupstad og Huseby? Isåfall tror jeg man vil få store problemer med nok parkeringsplass der?

eh...har dere vært der?

Det er en gedigen parkeringsplass der jo. Mye bedre parkering der enn på leangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh...har dere vært der?

Det er en gedigen parkeringsplass der jo. Mye bedre parkering der enn på leangen.

Hvis det er der jeg tror det er så har jeg vært der ja,mange ganger. Så vidt jeg vet er det en grusparkeringsplass der. På leangen får man jo parkert rundt området og langs veiene rundt der,men det ser jeg for meg blir vanskelig på Saupstad. Det er jo alltid stappfullt på Leangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er der jeg tror det er så har jeg vært der ja,mange ganger. Så vidt jeg vet er det en grusparkeringsplass der. På leangen får man jo parkert rundt området og langs veiene rundt der,men det ser jeg for meg blir vanskelig på Saupstad. Det er jo alltid stappfullt på Leangen.

har vanskelig for å tro at det blir fult på den store grusplassen egentlig.Det har jo vært arangert nm i skiskyting der osv...Aldri vært noe problem.

Tror det blir en fin plass å ha utstilling jeg.

Har vært på noen utstillinger på leangen i varmen og det var fryktelig trangt og varmt nedi gropa der.

På Saupstad er det jo i skogbrynet,grønt gress og en sval bris.

Gleder meg til å rusle dit å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit:

Hva er greia med Leangen egentlig? Hvorfor får de ikke ha det der?

Rehabilitering av området såvidt meg bekjent.

Og nei, det er ikke like gode parkeringsforhold som på Leangen. På Leangen ble det parkert på oversiden, nedsiden, inne i skøytehallen, langs vegene på alle kanter, nærliggende bedriftsparkeringsplasser mm. På Saupstad er det en parkeringsplass, ikke mulighet for å parkere langs veien (60 sone = parkering forbudt), ingen nærliggende parkeringsplasser som kan lånes av bedrifter. Jeg er glad bussen går forbi for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Rehabilitering av området såvidt meg bekjent.

Og nei, det er ikke like gode parkeringsforhold som på Leangen. På Leangen ble det parkert på oversiden, nedsiden, inne i skøytehallen, langs vegene på alle kanter, nærliggende bedriftsparkeringsplasser mm. På Saupstad er det en parkeringsplass, ikke mulighet for å parkere langs veien (60 sone = parkering forbudt), ingen nærliggende parkeringsplasser som kan lånes av bedrifter. Jeg er glad bussen går forbi for å si det sånn..

Okei, så da begynner de med det i sommer eller noe?

For den 31. Mai nå så skal det være jakthundutstilling på Leangen...

Jaja, ok da Christine :)

Hvilket underlag kan vi vente oss her?

Gress, skogbunn, asfalt, grus, betong?

Men du må si i fra hvis du ikke vil da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Haha, klart vi jeg. Er fan av Vegas jo :) :)

Haha, så bra! :P

Når ? Hva skjer der? 'ble nysgjerrig ! :)

Det står jo i innlegget mitt. 31. Mai- jakthundutstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg Elsker Helsitar, men bruker nå den fra Hooks pga pris. Ikke så holdbare som de dyre, men gøy med ny vest innimellom  
    • I dag har vi vært på første fellestrening. Vi kom litt sent fordi han måtte sove ut formiddagshvilen, men 2 timer er uansett lenge for en valp, og poenget var en god opplevelse, så jeg lot ham sove ut heller enn å vekke ham for å komme tidsnok.  Ede var ganske skeptisk og motvillig da vi entret hallen med bare luktene fra masse hunder, ingen kilder til luktene synlige eller hørbare fra bak veggen, men han lot seg overtale til å bli med inn og ble ikke noe mer skeptisk av å runde veggen og se dem. Fant seg fort til rette på valpeteppet sitt fra oppdretter, og skepsisen til den eldre valpen ved siden slapp fort taket. I løpet av de 1.5 timene vi var der var han akkurat passe avslappet, interessert, nonchalant, gira og rolig i de riktige situasjonene. Rolig og avslappet på teppet og i fanget, observerte sånn passe nysgjerrig, ignorerte sånn passe nonchalant. Passe ivrig på gulvet. Tok alle godbiter og lekte selvsikkert og ledig.  Speilet var en utfordring. Han likte ikke å se oss i speilet hjemme i tussmørket i går, det snudde han seg bare bort fra, så det måtte vi utfordre i dag. Initielt virket han helt kewl med det, men ryggen var krum og halen stiv inntil beina i en 15 sek tid mens han stod med siden til det nylig introduserte speilet med dobbelt sett av eldre/større, fremmede hunder, to av meg og et slags spøkelses søsken(?) på den ene siden, og gomlet frossen kjøttbolle — men ryggen sank, halen og hodet løftet seg og det endte med trygg selvsikkerhet også for speilet. Så trygg og selvsikker at da han på tur tilbake til plassen vår, kanskje 7 meter fra, ble vitne til at en eldre og større valp i forbifarten sniffet på pleddet og veska hans, uten blygsel leverte et tydelig advarselsbjeff. Klar beskjed, ikke sjenert foran enda eldre og større hunder, om at det pleddet og den veska der, det var hans private eiendom, altså. Ingen videre dramatikk av det, kun assertive om sine egne greier og fullstendig kewl med det da den andre valpen trakk seg unna.  Alt i alt veldig fornøyd
    • Riesenschnauzer. Kjempesvær ifht en labrador på samme alder. Prøver nyte at han er valp, men kjenner jeg gleder meg til han blir voksen også
    • Haha! Jeg har stålsatt meg på at puberteten blir et mareritt. Som en idrettsutøver visualisert og øvd på å puste med magen og messe: "Det er en fase, det går over, det er en fase, det blir bra," som et mantra for å holde fokus på at det ER lys i enden av pubertetstunellen. Tiden frem til puberteten handler om å forberede og forebygge og ha et godt utgangspunkt for å komme gjennom det og lande på når testosteronet normaliserer seg.
    • åh gratulerer:) Er det labrador? Jeg er valpesyk, noe som er merkelig i og med at jeg har unghund🤪
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...