Marthe Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 ... og besto! Planen var å ta den til høsten, men så hoppet vi på denne. Så det ble litt haste trening de siste 3 ukene, men hun klarte det På enkeltdekken (2 min m/2 skudd) så fikk hun "fremragende". På de andre øvelsene så fikk hun "særdeles god" og "god" på dekk under marsj. Hun er bare 13 mnd, så jeg er veldig fornøyd med vår første prøve Så nå heter hun BH Brakeless Absolute Extra
jaktlykke Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 Så gøy! Gratulerer så mye med knallbra resultat
Huldra Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 Gratulerer! Visste ikke at man fikk tittel for det, så moro!
Ricco Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 Gratulerer! Kjempebra. Og so hadde dokke en meget flink dommer og.
Carina Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 Yey, gratulerer! Da er jo inngangsbilletten til alle brukskonkurransene på plass. Håper det går like fint for oss når vi i løpet av året mest sannsynlig melder oss på ferdselsprøve.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar