Car00line Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Gratulerer, kjempe søt valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Jeg er forelsket! Det må være en av de fineste kineservalpene jeg har sett. Gleder meg til han blir stor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 18. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 18. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Oisann..samme bildene går igjen,hehe..hadde glemt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Gud, så herlig! Grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Så nydelig! Gratulerer med ny valp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Aww! Jeg ligger i en svær klatt i sofaen her nå! Har smelta helt Gratulerer KJEMPEMYE! Gleder meg til mere valpe- spam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 18. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Takk for det! Han er helt herlig og smelta alle sammen på 17 mai..Det var over 20 folk i huset ,inkludert 3 barn,hos mamma og di,og han tok det med glans og flørta med alle og ville i fanget til alle,så det var helt utrolig å se hvor tøff og tillitsfull og trygg han var der!Og han ble selfølgelig midtpunktet,og ettersom flere av dem som var der spekulerer på hund helt seriøst så var rasen veldig aktuell for dem alle den dagen der,og jeg måtte svare på alle mulige rare ting.heheh Var på CC treff idag og det var ikke like gøy med alle hundene som løp han ned...eller som han TRODDE skulle løpe han ned var det vel helst..hehe..Dakar.. Han er en drøm og ha og han blir ikke siste kines her i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knøttene Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Utrolig pen valp! Og for en hårmanke! Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 21. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2008 Gratulerer så mye, han er utrolig nydelig! Gleder meg til og få hilse på han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 21. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2008 Sååå vakker da *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 22. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2008 Så herlig;D gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 22. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2008 JA takk for det..han er herlig..og hårete..han må barberes hver dag om han skal være ordentlig naken..det orker ikke jeg så han vil nok bli sparsomt utstillt ja..men må jo prøve..hehe..han skal ihvertfall være velstellt om ikke helt naken så!hehehe..Trollungen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 22. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2008 Det der var en utrolig vakker CC grattis med en nydelig valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar