Mari Skrevet 19. April 2008 Rapporter Share Skrevet 19. April 2008 Fryktinngydende stort hode, kraftige kjever, kritthvite skarpe tenner, svulmende muskler og med verdens minste hund inni. Charliebass er to kilo hund i en tredvekilos pakning, og en ytterst sjarmerende en. Pingla, Pateticum, Guttebass, Rosinen, Sørgmodigheten og Herr Tristesen. Kjært barn har mange navn, og Charlie er særdeles kjær. Charlie bærer verdens elendighet på sine skuldre, det meste er vondt, trist, elendig, forferdelig og deprimerende. Får han kjeft (som på det sterkeste består av et kremt) går verden faktisk under. Virkelig. Det er et overtramp uten like på hans sarte sjel og legeme, og etterfølges av enten skyldfølelsen fra ******* eller krampelatteren fra himmelen for kjeftgiveren. For en ting er sikkert, og det er at det er synd på Charlie. Veldig synd på ham, og alltid synd på ham. En liten guttebass lærer nemlig fort at man får alt fra mat, kos, klapp og klem når man setter på seg "la meg slippe all denne lidelsen"-blikket. Livet flyter forbi i et bedagelig tempo for Charlie, hvis det ikke er spiselig eller mykt å ligge på så kan det egentlig være helt det samme. Han er redd for støvsugeren, skvetter av det meste som rører på seg og det meste som ikke rører på seg. Bitepølsa er han lei av etter to røkk, og skal du på død og liv kaste den forbaska leika så kan du hente den sjæl gitt. Det eneste han våkner litt til live for er kattepusen, men han blir fort lei der også, så da pisser han på et tre i stedet.. Charlie er rett og slett en patetisk unnskyldning av en kamphund. Ååh.. Se hvilken fantastisk mat du spiser da! Jeg blir foret på papp og gråstein jeg, og har aldri smakt slike gaver fra oven. Men det er jo ikke så rart. Jeg fortjener ikke slikt, jeg som bare er en ussel og utmagret bakgårdsbastard uten verdi. Kos deg med maten din du. Jeg skal forsøke så godt jeg kan å ikke belemre deg med min eksistens. OMG! He totally has a dandelion stuck in his forehead cleavage! Skuende. Undrende. Tenkende. Vakuum. Varre mat at du sa du hadde atte sarru?? Ja, vi ler av ham ofte. Whoa! Så høyr oppe har jeg ikke vært siden kattejakta i 2004! Hvis du titter veldig nøye, så kan du skimte sjelen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torunns Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Dette er nok en hund etter mitt hjerte :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Åh! Han er kjempeflott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Hellenussen.. Så ikke mye skummel ut den der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Så fin han er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 For en utrolig herlig hund han ser ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Du har rett, han ser konstant trist ut. *Ler* Ser ut til å være en herlig gutt, og jeg synes at han hadde en flott farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Åååååhåhåhåhåååååå Jeg skal komme og lette deg fra alle lidelser jeg, Charlie! Bli med meg hjem og sov i den gigantiske sengen hele dagen kun avbrutt av pølsespising og kattejaging! Jeg skal ikke torturere deg med lekekasting, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 herligeste Charlie voff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Så fin han var, for noen morsomme bilder innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Før en nydelig hund! Heerlig blikk han hadde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Næmmen, har'n begynt å få gråbart også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Kjempe pen er han ! Er det en amstaff ? Alle snakker om at de er så 'skummle' hunder, men denne karen ser det ikke ut som det er så mye vondt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Skjønn voffs.. Likte fargen hans godtog for noen vakkre øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Kjempepen er han! Men det er vel en forbannelse å være pen også? Stakkars, stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Å fytti fy, han var fin han! *sikle på* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Han er kjempelekker Skikkelig søting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Å herregud.. Skulle **** meg ikke gått inn her. Den PENESTE bikkja jeg noensinne har sett, Mari! Sånn seriøst. Elsker rasen, fargen og t.o.m navnet. Ææh! Nå er jeg så grisesjalu at det ikke går ann. Jeg vil ha en Charlie-kopi. :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 21. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Tak alle sammen! Charlie har krøpet inn i hjerterota mi, og der skal han selvsagt bli. Så det er hyggelig å høre at han er generelt likt av likesinnede hundeentusiaster. Næmmen, har'n begynt å få gråbart også? Ja! Harru hørt på makan?? Jeg liker det ikke, for jeg og sambo har bestemt at han skal bli 106 år gammel. Så vi synes gråbarten er litt prematur... Er det en amstaff ? Alle snakker om at de er så 'skummle' hunder, men denne karen ser det ikke ut som det er så mye vondt i Det er vel stygt å le... Men tanken på at Charlie er farlig er rett og slett bare komisk. Det finnes ikke vondt i den bikkja. Men det er vel en forbannelse å være pen også? Stakkars, stakkars Nettopp! Der fikk du sagt det... sier Charliebass. Og blafrer med øyenvippene i håp om mat og sympati. Å herregud.. Skulle **** meg ikke gått inn her. Den PENESTE bikkja jeg noensinne har sett, Mari! Sånn seriøst. Elsker rasen, fargen og t.o.m navnet. Ææh! Nå er jeg så grisesjalu at det ikke går ann. Jeg vil ha en Charlie-kopi. :closedeyes: Og akkurat der ble du min favorittposter på dyresonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 21. April 2008 Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Fantastisk flott. Og muskuløs!! Og, heldige meg har truffet han IRL, og han ER fantastisk... savne min gamle, gode, søte amstaff-frøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 21. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Fantastisk flott. Og muskuløs! Og, heldige meg har truffet han IRL, og han ER fantastisk... Ja, han har gått ned (en god!) del side du så ham sist, og kommet seg litt i form. Noe som ikke er kjempeenkelt med en hund som Charlie som helst vil sofaligge. savne min gamle, gode, søte amstaff-frøken Og det skjønner jeg veldig veldig veldig godt. Jeg savner min lille gode fantastiske Bacon jeg også. Hver eneste forbaska dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 21. April 2008 Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Åh, han er kjempeherlig:D For et utrykk! Fryktelig søt til å være skummel kamphund da gitt ... Det er da ikke sånn de skal være, eller? En skikkelig søt godgutt. Utrykket hans minner mest om Fred-min gamle bassetgutt-sitt. Prioriteringene hans også. Mat. Seng. Mat. Søvn. Mat. Kos. Mat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 21. April 2008 Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Utrolig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 21. April 2008 Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 NYDELIG!!!! er noe helt unikt og eget med de hundene der man ikke kan helt sette ord på! han minner meg også fryktelig om tispen min mor hadde.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 22. April 2008 Rapporter Share Skrevet 22. April 2008 Fantastisk nydelig gutt *sukk* Jeg ble revet med av bildehistorien din som alltid Blomsten i pannekløfta var priceless Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar