Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilbur til Border Collie


LeneG

Recommended Posts

På den nye Butikken Jula har de ett hundbur til Bil til bare 499 ! :whistle:

Så det i katalogen deres, var ned og spurte etter det, (igår) men de hadde ikke fått den inn enda pga av send leveranse! Tror det skal være passe til en Bc. Du kan gå inn på Jula.no og bestille katalogen vettu !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. nå har ikke jeg sett det buret til 499, men tipper at det ikke er mye sikkert altså.. Anbefaler deg på det sterkeste at når du først skal gå til innkjøp av et bilbur så velg et som er trafikksikkert.. Ja det koster penger.. Men om det skulle skje noe så er du på en mye sikrere side.. Mange på veien å mye som kan skje selvom man ikke tror det skal skje "meg" liksom.. de bura som selges i dyrebutikker som står bilbur, som er laget av enkle stenger hvor man klapper opp sidene for å sette det opp.. hva skjer med hunden om man blir påkjørt bakfra? hva skjer med buret? jo sprinkla knekker og spidder bikja og buret klapper sammen..

dette er blandt annet et bur som er godkjent trafikksikkerhet. finnes i doble, enkle og forskjellige str. finnes også andre typer og :D

bilbur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. nå har ikke jeg sett det buret til 499, men tipper at det ikke er mye sikkert altså.. Anbefaler deg på det sterkeste at når du først skal gå til innkjøp av et bilbur så velg et som er trafikksikkert.. Ja det koster penger.. Men om det skulle skje noe så er du på en mye sikrere side.. Mange på veien å mye som kan skje selvom man ikke tror det skal skje "meg" liksom.. de bura som selges i dyrebutikker som står bilbur, som er laget av enkle stenger hvor man klapper opp sidene for å sette det opp.. hva skjer med hunden om man blir påkjørt bakfra? hva skjer med buret? jo sprinkla knekker og spidder bikja og buret klapper sammen..

dette er blandt annet et bur som er godkjent trafikksikkerhet. finnes i doble, enkle og forskjellige str. finnes også andre typer og :D

bilbur

Enig.

Sammenleggbare bur gir neppe noen beskyttelse i en eventuell ulykke.

Ville ikke hatt bilbur i hardplast heller.

Variocage og Herkules synes jeg ser bra ut.

Dyre, men dog en investering i sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...