TollerRetriver Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 Så denne leken på et annet forum. Tenkte vi kunne prøve her. Er utrolig dårlig på å forklare så jeg bare viser hvordan leken er. 1.person: Jeg ønsker meg en bil! 2.person: Ønske oppfylt, men bilen mangler motor, seter og ratt. Jeg ønsker med 1 million kroner. 3.person: Ønske oppfylt, men... Ikke det beste eksempelet, men dere skjønner hva jeg mener. Liksom ødelegge etter man har oppfylt.. Da begynner jeg: Jeg ønsker meg en sjokoladekake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 ...ønsket er oppfylt, men kaken mangler glasur og er muggen inni. Jeg ønsker meg en gal valp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 Ønske oppfylt, men valpen roer seg ved 5 mnd. alder... Jeg ønsker meg lappen på 18 års dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 Det får du, men du råkjører og mister lappen samme dag. Jeg ønsker meg et ryddig hus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 Du får det, men desverre mister du lappen to dager etter fordi du kjørte for fort. Jeg ønsker meg bedre språkøre. Edit: var visst for sen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 Ønsket oppfylt, men desverre brenner huset ned til grunnen. Jeg ønsker en helg med helt fri(helt alene ) hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 Ønsket ditt blir oppfylt, men så innser du at det er fryktelig kjedelig og savner alle rundt deg. Jeg ønsker meg en Dodge Ram! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 Ønsket oppfylt, men den kommer i rosa, med små, røde hjerter overalt Jeg ønsker meg fri fra skolen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 Ønsket oppfylt, men det er fordi du er veldig kvalm. Jeg ønsker meg flere Harry Potter-bøker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 det får du.. men når du våkner inser du at du drepte alle lærerne på skolen så derfor fikk du fri, og må sitte 20 år i fengsel jeg ønsker meg hmmm ingenting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 det får du.. men når du våkner inser du at du drepte alle lærerne på skolen så derfor fikk du fri, og må sitte 20 år i fengsel jeg ønsker meg hmmm ingenting? Du ble for sen, HippiPippi.. Jeg var først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 Ønsket oppfylt, men du sovner mens du leser, og blør neseblod over alle bøkene. Jeg ønsker meg Sol og fint vær i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 Du ble for sen, HippiPippi.. Jeg var først! ja så det å min som var så bra :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 Det blir sol og fint vær, men du blir syk å må være inne. Jeg ønsker at jeg rekker flyet i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 Du rekker flyet...men feil fly. Jeg ønsker meg planer for sommerferien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 Du får planer for sommereferien, men må jobbe og de går i vasken. Jeg ønsker meg en rosa hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 Du får en rosa hund, men den har hudsykdommer pga den er rosa, og mister all pelsen pga sopp. Jeg ønsker meg skabb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Du får skabb,men skabben flykter når fugleloppene kommer. Jeg ønsker meg lite oppmerksomhet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Du får oppmerksomhet, men mister den fort da puddelen din hopper opp på pc'n din og velver hele greia... Jeg ønsker meg et stort hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Du får et stort hus...et stort dukkehus. Jeg ønsker meg nye sko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Du får sko, men en sånn tyggebein sko som hunden din gnafser i seg på en to tre Jeg ønsker at kjæresten min var her nå og ikke satt på fly hjem fra USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 du får nye sko, men det var det flere som ville ha så de ble stjålet. Jeg ønsker meg et svømme basseng i hagen. EDIT: NOO to late : ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Kjæresten din er hos deg, men forteller at han har vært utro Og du får svømmebasseng - men det tiltrekker seg alle i nabolaget og mange unger, slik at det bare blir bråk og mas! Jeg ønsker meg en superfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Marie.. Ja han skulle bare prøvd seg.. hihi... Du får en fin dag, som leketante på en avdeling for barn med ADHD Jeg ønsker meg.... et rosa helikopter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Du får et rosahelikpoter, et lekehelikopter. Jeg ønsker meg en hest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar