Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpebilder fra meg


PsychoLynx

Recommended Posts

Her er en liten oppdatering fra meg. Nemi (Highland Queen) har bodd her i 5 dager nå.

Hun slo seg veldig fort til ro hjemme, men ute var det litt skummelt. Men det går mye bedre nå,

og hun er mye tryggere utendørs. En utrolig tillitsfull valp. Og trafikk inkludert busser og tog ser ikke

ut til å bry henne i det hele tatt. Og hun er nesten husren alt. Ikke ille når man bor i 10. etasje med verdens tregeste heis.

DSC00063.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en liten oppdatering fra meg. Nemi (Highland Queen) har bodd her i 5 dager nå.

Hun slo seg veldig fort til ro hjemme, men ute var det litt skummelt. Men det går mye bedre nå,

og hun er mye tryggere utendørs. En utrolig tillitsfull valp. Og trafikk inkludert busser og tog ser ikke

ut til å bry henne i det hele tatt. Og hun er nesten husren alt. Ikke ille når man bor i 10. etasje med verdens tregeste heis.

Å nei, så utrolig moro å ha en av dere her inne!!

Håper vi får høre masse fra dere! (og du er velkommen til å sende meg mail for oppdatering med bilder og alt om du vil det :icon_clapping: Ble jo liksom ikke LITT forelsket i de valpene heller da :thumbs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Å du dæven så skjønn hu er!! MERE BILDER!!

Åssen går det syns du? Er det moro å være valpeeier?

Nå har visst Trine solgt Famous Grouse også. Veldig synd i grunn, for sekundet etter jeg fikk den beskjeden, så fant gubben ut at han ville hatt henne han... Han foreslo til trine at hun kunne trene henne opp, ha et kull på henne, så kunne vi overta henne etterpå. Men da var det for sent.

Værste er at Trine har mast på meg i 10 uker om at jeg skal ta den bikkja, og når gubben endelig gir etter så er hu solgt! <_<

Men, jeg vil se mer av nemi jeg! Så kan jeg drømme meg bort i henne istedet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...