Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpebilder fra meg

PsychoLynx

Recommended Posts

Skrevet

Ble sikkelig forelsker nå.. ;)

Og du er flink til å ta bilder.. :icon_confused:

p.s. er alle solgt? bare lurer.. ;) (har veldig lyst på valp, men det må nå dersverre bli noen år til...)

Skrevet

Tror det er en schæfertispe igjen, men oppdretter har nok litt lyst til å beholde hu selv.. Eller sette hu utpå for. Hu maser seg kvakkihjel på at JEG skal ta henne da men... :)

Skrevet

Her er en liten oppdatering fra meg. Nemi (Highland Queen) har bodd her i 5 dager nå.

Hun slo seg veldig fort til ro hjemme, men ute var det litt skummelt. Men det går mye bedre nå,

og hun er mye tryggere utendørs. En utrolig tillitsfull valp. Og trafikk inkludert busser og tog ser ikke

ut til å bry henne i det hele tatt. Og hun er nesten husren alt. Ikke ille når man bor i 10. etasje med verdens tregeste heis.

DSC00063.jpg

Skrevet

For noen herlige valper. Plutselig husker jeg hvordan renslighetstrening i blokk foregikk. :icon_clapping:

Skrevet
Her er en liten oppdatering fra meg. Nemi (Highland Queen) har bodd her i 5 dager nå.

Hun slo seg veldig fort til ro hjemme, men ute var det litt skummelt. Men det går mye bedre nå,

og hun er mye tryggere utendørs. En utrolig tillitsfull valp. Og trafikk inkludert busser og tog ser ikke

ut til å bry henne i det hele tatt. Og hun er nesten husren alt. Ikke ille når man bor i 10. etasje med verdens tregeste heis.

Å nei, så utrolig moro å ha en av dere her inne!!

Håper vi får høre masse fra dere! (og du er velkommen til å sende meg mail for oppdatering med bilder og alt om du vil det :icon_clapping: Ble jo liksom ikke LITT forelsket i de valpene heller da :thumbs:)

Skrevet

Jeg skal komme med litt oppdateringer etterhvert, og litt skikkelige bilder.

Nå om dagen er det så mye annet å passe på, så det blir bare bilder fra mobiltelefon :wub:

• 3 weeks later...
Skrevet

Å du dæven så skjønn hu er!! MERE BILDER!!

Åssen går det syns du? Er det moro å være valpeeier?

Nå har visst Trine solgt Famous Grouse også. Veldig synd i grunn, for sekundet etter jeg fikk den beskjeden, så fant gubben ut at han ville hatt henne han... Han foreslo til trine at hun kunne trene henne opp, ha et kull på henne, så kunne vi overta henne etterpå. Men da var det for sent.

Værste er at Trine har mast på meg i 10 uker om at jeg skal ta den bikkja, og når gubben endelig gir etter så er hu solgt! <_<

Men, jeg vil se mer av nemi jeg! Så kan jeg drømme meg bort i henne istedet :lol:

• 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...