Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpebilder fra meg


PsychoLynx

Recommended Posts

Altså, hva kan man si? Jeg har vært valpefotograf igjen... Skogstrollets Kennel har for tiden både schæferkull og aussiekull. Så her kommer dagens bildespam fra meg.

Vi begynner med Schæferkullet. Her er det fortsatt valper ledig :ahappy: Skikkelige brukshunder som anbefales på det sterkeste! Både mor og bestemor er noen av de mest trivelige hundene jeg noen gang har møtt!

5 hanner og 5 tisper.

Guttene

060308_001.jpg

060308_005.jpg

060308_006.jpg

060308_007.jpg

060308_008.jpg

Jentene

060308_009.jpg

060308_010.jpg

060308_011.jpg

060308_012.jpg

060308_014.jpg

Og aussiene, to jenter. forøvrig solgt :D

060308_025.jpg

060308_026.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

:yes: jeg LIKER å være sånn asså!

Men, dere kan jo tenke dere åssen JEG har det der da! En oppdretter som maser på at jeg skal ta en valp, som prøver å overtale gubben for meg, og jeg som liksom ikke er lite glad i schæfere fra før liksom. :lol: Men, jeg skal nok klare å stå i mot denne gangen. Med tanke på energi nivået til faren til valpene, og ikke minst bestemor og hennes søsken, så tror jeg at jeg skal holde meg langt unna.

bare så synd det er så lenge til Trine skal ha schæfervalper igjen... Men, blir vel kanskje Heeler valper i sommer/høst da, så da blir det vel ny tafsing og fotorunde tenker jeg. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
De er Blue Merle begge to. KAaaaaanskje, bi på den ene, men konklusjonen er blue merle på begge :icon_confused:

Jøsses, det hadde jeg ikke gjettet helt av meg selv! Tenkte mer på bi jeg da.. Ikke så lett å bli klok på farger! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...