Gå til innhold
Hundesonen.no

God tursele


Recommended Posts

Ikke sånn ment, den var bare så ROSA! :icon_redface: My må ha sort, brun, blå eller hvit mener tvangstankene mine :)

Åååhh.. Menneh, atte, når man har en hund som alle tror er hannhund så er det veldig viktig å ha utstyr som gjør det klart at hun ikke er det skjønner du :D Ace har rosa dekken, rosa halsbånd, og altså snart rosa sele...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt sele til salgs for 200 spenn! :)

Tror du den kunne passet til ei nett labradortispe med masse halsskinn? Hun er ca 76 cm rundt brystet og 46 cm rundt halsen med mindre målebåndet ikke strammer inn halsskinnet (da er hun ca 55 cm rundt halsen).

Den så veldig fin ut, nemlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du den kunne passet til ei nett labradortispe med masse halsskinn? Hun er ca 76 cm rundt brystet og 46 cm rundt halsen med mindre målebåndet ikke strammer inn halsskinnet (da er hun ca 55 cm rundt halsen).

Den så veldig fin ut, nemlig!

Jeg har ikke peiling, men den ser veldig liten ut på min ca. 30 kilos golden (i halsen, that is. Må presses over hodet). Skummelt å si uten å få prøvd. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
I går kom selen fra the cozy critter, og her er mobilbilder av Ace med den på. Jeg synes den er stiiilig :whistle:

Stiilig :whistle:

Hva betalte du for den med frakt? :lol:

Også har de nå andre farger? Lyst på sånn til Zobra,, men tror ikke han passer til Rosa egentlig^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiilig :whistle:

Hva betalte du for den med frakt? :whistle:

Også har de nå andre farger? Lyst på sånn til Zobra,, men tror ikke han passer til Rosa egentlig^^

Det er ikke spesielt vanskelig å finne ut av sånt selv, da...

Nei, jeg bestilte sånn. I mønsteret trendy dots, forøvrig.

Gå inn på linken. Se på hvilken størrelse du må ha (sannsynligvis medium eller large = 34,95 USD). Bla nedover og trykk på linken nede på siden som heter shipping, der står det at du må betale 9 USD for internasjonale sendinger. Altså til sammen 43,95 USD = 219,75 NOK.

Og hvis du går inn på linken og ser så ser du også alle de forskjellige mønstrene man kan velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke spesielt vanskelig å finne ut av sånt selv, da...

Gå inn på linken. Se på hvilken størrelse du må ha (sannsynligvis medium eller large = 34,95 USD). Bla nedover og trykk på linken nede på siden som heter shipping, der står det at du må betale 9 USD for internasjonale sendinger. Altså til sammen 43,95 USD = 219,75 NOK.

Og hvis du går inn på linken og ser så ser du også alle de forskjellige mønstrene man kan velge mellom.

ja, gikk inn på linken. Og det står at du kan bestille en masse forskjellige farger og møstre, men det er jo ikke bilde av det? Bare noen få eksemplarer ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, gikk inn på linken. Og det står at du kan bestille en masse forskjellige farger og møstre, men det er jo ikke bilde av det? Bare noen få eksemplarer ..

De syr sela i det stoffet og den størrelsen du bestiller da, veit du... Her er altså stoffene de har, og da sier du at du vil ha et av dem (du kan vel velge av alle utenom de det står f.eks. "Only collar" på), også får du det mønsteret du bestiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De syr sela i det stoffet og den størrelsen du bestiller da, veit du... Her er altså stoffene de har, og da sier du at du vil ha et av dem (du kan vel velge av alle utenom de det står f.eks. "Only collar" på), også får du det mønsteret du bestiller.

Å der ja!:whistle: Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom selen fra the cozy critter, og her er mobilbilder av Ace med den på. Jeg synes den er stiiilig :whistle:

*klipp*

Å, den var kjempefin! Nå fikk jeg enda mer lyst til å bestille en. Hvilken størrelse bestilte du? Tror kanskje Chili er litt større enn Ace, om hun er like stor som søsteren sin (Arwen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, den var kjempefin! Nå fikk jeg enda mer lyst til å bestille en. Hvilken størrelse bestilte du? Tror kanskje Chili er litt større enn Ace, om hun er like stor som søsteren sin (Arwen).

Jeg bestilte large, men den er stilt inn nesten på det minste her :whistle: Ace er litt større enn Arwen, men jeg tror nok Chili er større enn Ace også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...