PsychoLynx Skrevet 3. April 2008 Rapporter Skrevet 3. April 2008 For opplysning, ingen ble skadet da bildet ble tatt
Tini Skrevet 3. April 2008 Rapporter Skrevet 3. April 2008 hehe søte da.. Hunden til foreldrene mine gjør det på Tini han å.. Og lage slik kose lyd.. så er vel en blanding av kos og lek... hehe.. kult bilde.
lise og bajas Skrevet 3. April 2008 Rapporter Skrevet 3. April 2008 Skikkelig bra bilde. Det er noe eget å se hunder og katter koser seg sammen syns jeg.Fin harmoni.
Mud Skrevet 4. April 2008 Rapporter Skrevet 4. April 2008 *ler* blinkskudd! Mye artige synsopplevelser når man har hund og katt, bare synd det er så vanskelig å få de festet på kamera
Papillon Skrevet 4. April 2008 Rapporter Skrevet 4. April 2008 Haha. Artig bilde *ler*. Ser ut som hu holder på å gnage av den hodet jo
LeneG Skrevet 4. April 2008 Rapporter Skrevet 4. April 2008 Ser ut som katta koser seg . Si meg Psycholynx. Sitter du alltid klar med kameraet?
SCRM Skrevet 4. April 2008 Rapporter Skrevet 4. April 2008 Så morsomt bilde.. Skulle likt å sett at slike ting ble gjort hær hjemme..
PsychoLynx Skrevet 4. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2008 Ser ut som katta koser seg . Si meg Psycholynx. Sitter du alltid klar med kameraet? hehe nesten! Jeg får abstinenser om kamera er utenfor rekkevidde. Men denne gangen var det nok mest flaks da jeg holdt på å ta masse bilder av Bridie som vasket Lucifer i ørene osv. hehe.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar