lise og bajas Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Det hadde vært morro og sett hvor mange trøndere det er her? lise og bajas her....(noen flere?) Vært morsomt å fått til ett stort vår treff....
Symra&Pippin Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Jeg er trønder! Og wesminster og Christine og Buhundjenta og Basseteier (hva heter hun nå, igjen?) og Andrea og LinKr og Saras Dyreverden og Cavalita og... og... og.
Ingvild Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Ooh, skal vi lage liste? Jeg liker lister, så da begynner jeg, jeg: Lise med Bajas Heidi med Pippin og Symra Ingvild med Tinka ... Stort vårtreff hadde vært gøy! Ellers er det jo også mulig å bli med på tirsdagstreffene da, vi har plass til mange flere... Link i signaturen min.
Betty Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Scorpioen84 er trønder, og jeg er nordlending i eksil i trøndelag
lise og bajas Skrevet 2. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2008 kommende tirsdag har jeg hvertfall mulighet...hadde vært arti ja
Cloudberry Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Jeg er nordlenning med 2 års "fartstid" i Trondheim nå
ToneS Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Trønder her Men har en litt sær hund, som jeg hadde tenkt å sosialtrene litt før jeg ble med på treff.. Men vi får se.. ^^
Guest Dratini Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Kan vel ikke nekte for at jeg er trønder nei...
MarieR Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Lise med Bajas Heidi med Pippin og Symra Ingvild med Tinka Marie med Ask Scoripoen84 og Betty med Buster og Decoy. Malinick Tone Sofie Dratini
SD Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Trønder her Men har en litt sær hund, som jeg hadde tenkt å sosialtrene litt før jeg ble med på treff.. Men vi får se.. ^^ Du kan jo også sosialisere på treff? -------- Lise med Bajas Heidi med Pippin og Symra Ingvild med Tinka Marie med Ask Scoripoen84 og Betty med Buster og Decoy. Malinick Tone Sofie Dratini SD
ToneS Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Kan jo det, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal takle Maja når hun starter å bjeffe.. har ikke så mye erfaring med hund fra før, og er redd for at jeg skal gjøre feil.. Hun ble angrepet av 4 Jack russel terriere en gang, og siden da har hun reagert voldsomt på andre hunder...
lise og bajas Skrevet 2. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2008 Kan jo det, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal takle Maja når hun starter å bjeffe.. har ikke så mye erfaring med hund fra før, og er redd for at jeg skal gjøre feil.. Hun ble angrepet av 4 Jack russel terriere en gang, og siden da har hun reagert voldsomt på andre hunder... Da er det jo flott å møte disse flinke hundefolka? Få masse gode råd og tips...
ToneS Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Ja det er det sikkert . Da kommer jeg og Maja..
Angilja Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Lise med Bajas Heidi med Pippin og Symra Ingvild med Tinka Marie med Ask Scoripoen84 og Betty med Buster og Decoy. Malinick Tone Sofie Dratini SD Fenrisgutten
Bonitapia Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Lise med Bajas Heidi med Pippin og Symra Ingvild med Tinka Marie med Ask Scoripoen84 og Betty med Buster og Decoy. Malinick Tone Sofie Dratini SD Fenrisgutten Bonitapia
Artemis Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Trønder? Nei Student i Trondheim? Jepp Hund? Dessverre bare i Bergen <_< *Føle seg utenfor*
Tonje Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Trønder her også! Skulle gjerne vært med på treff,men har en litt "sær"hund jeg også(pent ord ikke sant?)
xxx12345 Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Lise med Bajas Heidi med Pippin og Symra Ingvild med Tinka Marie med Ask Scoripoen84 og Betty med Buster og Decoy. Malinick Tone Sofie Dratini SD Fenrisgutten Bonitapia Line med Freya og Callaway
ToneS Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Trønder her også! Skulle gjerne vært med på treff,men har en litt "sær"hund jeg også(pent ord ikke sant?) ja sant
Cloudberry Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Lise med Bajas Heidi med Pippin og Symra Ingvild med Tinka Marie med Ask Scoripoen84 og Betty med Buster og Decoy. Malin (malinck) med Sita Tone Sofie Dratini SD Fenrisgutten Bonitapia Line med Freya og Callaway *måtte bare rette litt*
Tonje Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Lise med Bajas Heidi med Pippin og Symra Ingvild med Tinka Marie med Ask Scoripoen84 og Betty med Buster og Decoy. Malin (malinck) med Sita Tone Sofie Dratini SD Fenrisgutten Bonitapia Line med Freya og Callaway Tonje med Ike *gjøre det ordentlig og skrive seg på lista*
Huldra Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Lise med Bajas Heidi med Pippin og Symra Ingvild med Tinka Marie med Ask Scoripoen84 og Betty med Buster og Decoy. Malin (malinck) med Sita Tone Sofie Dratini SD Fenrisgutten Bonitapia Line med Freya og Callaway Tonje med Ike Huldra med Tulla
hanne-pia Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 *Rekke opp hånda* Lise med Bajas Heidi med Pippin og Symra Ingvild med Tinka Marie med Ask Scoripoen84 og Betty med Buster og Decoy. Malin (malinck) med Sita Tone Sofie Dratini SD Fenrisgutten Bonitapia Line med Freya og Callaway Tonje med Ike Huldra med Tulla Hanne med Felix
Siri Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Lise med Bajas Heidi med Pippin og Symra Ingvild med Tinka Marie med Ask Scoripoen84 og Betty med Buster og Decoy. Malin (malinck) med Sita Tone Sofie Dratini SD Fenrisgutten Bonitapia Line med Freya og Callaway Tonje med Ike Huldra med Tulla Siri & Babs (telles det når man er utfløtta trønder som har bodd 2 år lengre på Østlandet enn jeg har bodd i Trøndelag ? Jeg FØLER meg som trønder da - INNTRØNDER faktisk ).
ToneS Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Lise med Bajas Heidi med Pippin og Symra Ingvild med Tinka Marie med Ask Scoripoen84 og Betty med Buster og Decoy. Malin (malinck) med Sita Tone Sofie med Maja Dratini SD Fenrisgutten Bonitapia Line med Freya og Callaway *meg også*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar