Artemis Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 *Flir* Fargen matcher jo Mona! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Gleder meg til å se flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 nyyydelig bra jeg nettopp har hatt valper hjemme.. så er kurert for valpesyke en liten stund.. hihi men grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Gratulerer med ny hund Gleder meg til flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fantasia Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Så søt valp Gratulerer så mye med ny hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Gratulerer så mye!! *Vil også ha* Tipper du gleder deg mye! Ser frem til masse bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Nyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Vrææl! En nydelig liten Aussie valp.. Dån! De er så nydelige! Gratulerer så masse med Siri! Må si jeg totaldigget navnet! Når får du henne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Aaaw, også så fin melering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Hun er jo ca 1,5 uke gammel nå, så henter vel ikke før til "vanlig" tid Takk for at du la ut bildene Martine! Også såå mange som gleder seg, hehe. Det blir nok lenge å vente, føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Gratulerer! Hva heter oppdretteren? Prøvde å google meg frem, men jeg er ikke aussie-nerd hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Aussie gården! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Gratulerer så mye med valp! Den fargen er bare så fin! Nydeligste aussiebaby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Haha, godt noen tar ansvar og legger ut bilder Martine! Også aussie da Julie, det blir full rulle fremover. Jeg melder meg frivillig som hundepasser! (Ikke til Mona altså!) GRATULERER SÅ MYE! Aussie gården! Er det hun derre Kate? Sandefjord/Vestfold området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Stemmer, Charlotte Fint å vite at man har pass, nå har du sagt det! Hihi. Gleder meg til full rulle og tissetørking! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Åååh, gleder meg på dine vegne jeg Tenk den lille blåsvarte skinnballen som skal hoppe rundt og yppe med Mona og bare være søt! Tror du har funnet en flink oppdretter også, siklet på hundene hennes når jeg en gang i tiden var keen på aussie. Men nå kan jeg være tante til din aussie istedet! :angel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Åååh, gleder meg på dine vegne jeg Tenk den lille blåsvarte skinnballen som skal hoppe rundt og yppe med Mona og bare være søt! Tror du har funnet en flink oppdretter også, siklet på hundene hennes når jeg en gang i tiden var keen på aussie. Men nå kan jeg være tante til din aussie istedet! :angel: Mona er heldig som er så svæææær! -hilsen Emma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 LOOOOL, Emma må nok gjennomgå litt hardere valpefakter enn Mona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Du kommer nok til å trives godt som tante Charlotte Jeg er mer bekymret for Mona som kommer til å mose stakkars Siri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Vedder på at det kommer til å gå mye greiere enn du tror. Mona blir kanskje å overraske deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Ååå! Så søt! Jeg vil også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Så morro... har fått med meg at du lenge har vudert en hund til. Å har ventet lenge og vært nyskjærrig på hvilken rase du ville velge. valpen er kjempe nydelig. Lykke til. Blir morsomt å følge med videre. Synes Mona er en helt nydelig IU.. Du har gjort en bra jobb med Henne synes jeg.. I såfall av det jeg har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Hva var forresten den andre rasen du vurderte? Har du skrevet det noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Hva var forresten den andre rasen du vurderte? Har du skrevet det noe sted? Tror hun skrev det i første innlegg gjorde hun ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Jeg trodde hun stod mellom to nå på slutten..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar