Marianne Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Okei da, jeg skal sprekke Det er en aussie! Blue merle bi, altså blue merle uten det brune så kun blå og svart.. *Jeeeej* Var det jeg trodde, og derfor jeg spurte etter farge Masse grattis! OG du vet hva dette krever?? Bilde!! :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Vanskelig å holde seg når man gleder seg sånn Når man ser over er det aussie de som visste det har fra før som fellesnevner, så burde ikke vært noen sak lell. Vi gleder oss med deg! Anniken: Mamma=Nectar Pappa=Benny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gratulerer med aussie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gratulerer så mye! Gleder meg til å se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Åh! Gratulerer så mye, Julie! Gleder meg til å se bilder. Og den fargen er jo bare fantastisk, da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Æsj, jeg får ikke opp noen bilder eller noen ting på den teite siden jo! Kan noen legge ut bebisbilder snart, pliiiis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Jeg visste det fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Oh, unnskyldning på sin plass! Gratulerer med depositum på bebbis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Har ikke betalt enda, men det er jo umulig å holde seg her inne Har ikke noen bilder på nett, bare på tlf. Så dere får smøre dere med tålmodighet (sånn som meg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Nectar er helt super!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Å, må si jeg er sykelig sjalu !! Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Jeg har fått overført bilder fra mobilen til nett, så bare en bekreftelse fra Julie nå - så får dere se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Grattis så mye! Blir kjekt med en til aussie på sonen Jeg blir SÅ valpesyk når alle får seg valpiser for tiden. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Grattis Julie! Dette blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Jeg har fått overført bilder fra mobilen til nett, så bare en bekreftelse fra Julie nå - så får dere se. Å-å-å, Julie! Bekreft, bekreft! *vil se bilder* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Å-å-å, Julie! Bekreft, bekreft! *vil se bilder* Hun sover tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Drit i bekrefelse da! Det er bedre å be om tilgivelse enn tillatelse har jeg hørt! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Næmmen så spennende Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Og her kommer bilder av siri: Hun er den i midten, blue merle med minst svart. Ca 2 dager gammel Ca en uke gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Åh, takk Martine! Søteste lille rotta! Neeeei da jeg er ikke forelsket i rasen i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 For ei tykk lita rotte Kjempe snuusk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Gratulerer Julie. Gleder meg til å se den vokse opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Åå! Nå må jeg jo nesten tro på det..! Gratulerer, Julie! Og lykke til med lille Siri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Nåhmin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Gratulere masse hvis jeg ikke har sagt det tideligere i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar