Mirai Skrevet 28. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 Noen knallbra norske forslag da? Er jo norskt kennelnavn, så om noen har noen knallbra norske forslag er jeg lutter øre. Finner ikke noe bra selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 29. April 2008 Rapporter Share Skrevet 29. April 2008 Rabbagast? Reven rasker over isen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 29. April 2008 Rapporter Share Skrevet 29. April 2008 Nommin! Den var nydelig. .Blue merle er bare så nydelig farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 30. April 2008 Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 Noen knallbra norske forslag da? Er jo norskt kennelnavn, så om noen har noen knallbra norske forslag er jeg lutter øre. Finner ikke noe bra selv. Jeg syns scorp sitt var bra jeg - Ramona den andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 30. April 2008 Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 Jeg syns scorp sitt var bra jeg - Ramona den andre Jeg og, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 Her er et bilde fra siste uken som var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 30. April 2008 Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 Her er et bilde fra siste uken som var Nåmin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. April 2008 Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 Nydelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 30. April 2008 Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 Lite søt, da.. Kennelnavnet's Ruskesara / Ruskesiri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Så søt! Jeg vil også ha Norske navn, eh? Det var vanskeligere... Kennelnavnet's Ramlende ned trappa (neida ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Kennelnavnet's Rips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2008 Hva med Aussiegårdens Rimfrost? Rim og frost er jo blått, passer til en blue merle bi. Usikker på om jeg skal ha enda ett ord da, i tilfelle er det vel ikke plass til mange bokstaver igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 3. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2008 Like søt som de andre bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 3. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2008 Hva med Aussiegårdens Rimfrost? Rim og frost er jo blått, passer til en blue merle bi. Usikker på om jeg skal ha enda ett ord da, i tilfelle er det vel ikke plass til mange bokstaver igjen. Det forslaget likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2008 Nyydelig snuppe. Rimfrost var kjempefint som stamtavlenavn, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argon Skrevet 3. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2008 Du har vel plass til noen bokstaver til, er vel 35 bokstaver inkludert mellomrom osv hvis jeg ikke husker feil. Aussiegårdens Rimfrost var veldig fint ja. Hva med ,tenketenke, Rimfrost Perle eller Rimfrost Krystall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2008 Aussiegårdens Rumpeslikker. Sannsynligvis kommer det til å passe henne tidvis iallefall. (Sånn går det når man ikke går for Svibel i Rakshas tråd. Jeg krever lojalitet.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2008 Aussiegårdens Rumpeslikker. Sannsynligvis kommer det til å passe henne tidvis iallefall. (Sånn går det når man ikke går for Svibel i Rakshas tråd. Jeg krever lojalitet.) Du altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2008 Ferske bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2008 Åååh Jeg og ponni gleder oss hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2008 *sukk* Nydelig. Aussiegården's Rimfrost var veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2008 Så søt ho var! Kortid kan du hente henne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2008 Vakker Rimfrost var vakkert ja Syns også du burde hatt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2008 For en utrolig herlig liten hårball Rimfrost er fint, og jeg syns egentlig ikke at du trenger å legge på noe mer etterpå heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2008 Utrolig søt Nydelige blå øyne, blir de værende sånn tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar