Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi skal få valp!


Smilla

Recommended Posts

Om ca tre uker kan vi hente hjem en liten Amerikansk Cocker prinsesse! :(

Naturlig nok så gleder vi oss stort og synes at ventetiden ikke kan gå fort nok! :)

Vi har en fire år gammel collie tispe fra før, som er verdens herligste familiehund og den snilleste og beste hunden i hele verden (sånn helt objektivt sett selvfølgelig :) )

Vi er spente på hvordan det blir med hundene sammen, jeg håper de kan får stor glede av hverandre etterhvert som lillesnuppa vokser til.

Så nå går vi her og lurer på navn og teller dager til hun er klar for å flytte hjem til oss.

Neon andre her med erfaring med Amerikansk Cocker Spaniel? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neon andre her med erfaring med Amerikansk Cocker Spaniel? :thumbsdown:

Gratulerer med valp!

Vi hadde en Amerikansk Cocker i 10 år. Han døde for tre år siden nå.. Men han var verdens snilleste hund altså! :rolleyes:

Han fotfulgte moren min overalt, og han var så trofast at han ikke ville gå tur med noen andre enn oss, engang..!

Så masse lykke til med valpen, det kommer sikkert til å bli kjemper stas :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig respons! :thumbsdown:

Snuppa vår er kullsort, så Nemi er forsåvidt også et godt alternativ, men det blir litt likt på navnet tilden andre hunden som heter Naima.

Ellers er nok Hermine på førsteplass blandt navneforslagene akkurat nå iallefall, det er mer enn en Harry Potter fan i huset her også... :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :thumbsdown:

Jeg kjenner ei svart portistispe som heter Nemi.. :frantics: (hunden til Lilleulv her inne)

Ellers forbinder jeg egentlig Milla med en klin gal toller vi kjenner, så jeg liker ikke assosiasjonen jeg får. Men ellers er det et fint navn.

Hva med "Ellie"? Synes det er så søtt. Eller "Ally".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi på besøk igjen og hilste på lille snuppa. Hun skal hete Milla, det er det som passer best til hennes personlighet fant vi ut. ;)

Hun er veldig myk og forsiktig av seg, den roligste i flokken. Men hun er ikke redd og hun var veldig kontaktsøkende da vi satt ved valpekassa i går. Men nettopp det at hun er myk er noe jeg liker ettersom vi har en collie fra før. Hun er også veldig vâr i sin persolinghet og jeg har aldri snakket hardt til henne engang, det har aldri vært nødvendig. Så det er fint med en til av samme typen. ;)

I går var det to uker til vi henter henne, så jeg får bare prøve å være tålmodig og holde ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yri var et veldig fint navn. ^^

Noen som vet hva det betyr/kommer av?

Ja, ikke sant? Jeg elsker det navnet. Hva det betyr, vet jeg ikke, men jeg møtte en gang en nydelig wheaten-tispe som het Yri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...