Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skulle vi ha gjort uten sonen?


tm100021

Recommended Posts

Haha, hva skulle jeg gjort uten? Skulle vært en advarsel når man ble medlem:

ADVARSEL: Høy avhengighetsfare!

Sagt vi kan saksøke dem fordi dem ikke har den advarselen her.

"Hei, jeg heter Monica, og jeg er sonoholiker" (eller noe sånt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, man kan jo i utgangspunktet si at en nok hadde hatt mer "fritid", men dog- ville en det? Det er jo mer enn sannsynlig at en hadde brukt den tiden på et annet forum?

DET tror jeg iaf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sagt vi kan saksøke dem fordi dem ikke har den advarselen her.

"Hei, jeg heter Monica, og jeg er sonoholiker" (eller noe sånt).

Hehe, ser for meg noe sånt når man skal søke jobb:

"Hmm, jeg ser du er sonoholiker. Om du ikke får behandling snarest osv ..."

Haha, "Norsk SonoholikerHjelp" eller "Norsk SonoholikerForbund"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uden sonen havde jeg nok gået bananas, ved ikke at have noget at foretage mig hver dag, udover hundene og husarbejdet, kender jo heller ikke nogen, dem jeg mødes med som regel for at gå tur, er jo folk fra sonen, da mine venner er i Danmark, og er på job på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten sonen ville jeg jo ikke hatt sonenvennene mine! Dessuten må jeg nok innrømme at jeg har lært en del og ikke minst fått støtte da motet sviktet innimellom da det sto på som værst med prinsessenykkene her! Samtidig har jeg jo bevilget meg sonenpauser innimellom og det er helt greit det også. Men da har jeg jo sonenvenner på msn og mobilen, likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva jeg skulle gjordt ;) bruker jo så mye tid her inne.. Har lært mye og det er gøy å se hva andre driver med, kjenner ingen andre som har samme intresse som meg, og da er det greit å komme til en plass der alle mine intresser blir tilfredsstilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten sonen hadde jeg hatt et liv.

Den var ærlig.

Uten sonen hadde jeg slupper å tenke "Hvem f*en er det" når folk hilser på meg på utstilling ;)

Sorry, men er dårlig på å huske folk... hehe, men ville vært mange hyggelige hundevenner færre for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ærlig.

Uten sonen hadde jeg slupper å tenke "Hvem f*en er det" når folk hilser på meg på utstilling ;)

Sorry, men er dårlig på å huske folk... hehe, men ville vært mange hyggelige hundevenner færre for min del :P

Må si meg enig :P Stakkars Lill må jo tro jeg var den største bitchen når ho kom å sa hei første gangen :rolleyes: Ellers har jeg stått å pratet lenge med folk før jeg faktisk har skjønt hvem det er. Med ida så skjønte jeg det ikke før jeg hadde gått vekk :)

Dessuten hadde jeg ikke hatt kontakt med så mange hundemennesker om det ikke hadde hvert for sonen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for sonen hadde jeg faktisk ikke hatt belger. Jeg hadde muligens heller ikke reist til Sviland den dagen jeg gjorde for å trene bruks med Cane, og hadde dermed muligens aldri truffet mitt livs store kjærlighet.

Hadde heller aldri truffet superKnott og ikke-eksisterende-Cane hadde ikke hatt Aya som yndlingstante. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for sonen hadde jeg faktisk ikke hatt belger. Jeg hadde muligens heller ikke reist til Sviland den dagen jeg gjorde for å trene bruks med Cane, og hadde dermed muligens aldri truffet mitt livs store kjærlighet.

Hadde heller aldri truffet superKnott og ikke-eksisterende-Cane hadde ikke hatt Aya som yndlingstante. ;)

Lurer på om det snart skjer at en bryllupstale blir "Og sist men ikke minst vil jeg takk hundesonen.." :)

Du får tenke på den belgerguri hvis dere gifter dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Den var ærlig.

Uten sonen hadde jeg slupper å tenke "Hvem f*en er det" når folk hilser på meg på utstilling ;)

Sorry, men er dårlig på å huske folk... hehe, men ville vært mange hyggelige hundevenner færre for min del :)

For ditt vedkommende ja :P

Men enig med deg i det siste der ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært helt utrolig rastløs i alle fall.. Men til gjengjeld hadde jeg fått en vesentlig lengre nattesøvn. Da hadde jeg ikke sittet her og "loka" når jeg egentlig burde ha sovet :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde brukt mindre tid på internett og mer tid på fornuftige ting vil jeg tro ;) Har også lært mye om hund i løpet av årene som medlem her på hundesonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...