Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skulle vi ha gjort uten sonen?

tm100021

Recommended Posts

Skrevet

For min del hadde ikke forskjellen vært så stor.... Er ikke så ofte innom her lenger syns jeg... :) Men jeg hadde vært mang en kunnskap fattigere for det er mange kunnskapsrike folk her inne som gir gode råd til de fleste situasjoner! ;)

Skrevet
Hadde det ikke vært for sonen hadde jeg faktisk ikke hatt belger. Jeg hadde muligens heller ikke reist til Sviland den dagen jeg gjorde for å trene bruks med Cane, og hadde dermed muligens aldri truffet mitt livs store kjærlighet.

Hadde heller aldri truffet superKnott og ikke-eksisterende-Cane hadde ikke hatt Aya som yndlingstante. :)

Ja, tenk det- vi hadde ikke hatt hundene våre uten sonen. Vel- Knott hadde jeg kanskje muligens hatt, men ikke Zimzim. Og SuperKnott hadde ikke freaket ut hver gang vi møter noen som har langt, mørkt, glatt hår på tur (hun tror alltid hun ser deg:p Sære, lille..), og jeg hadde aldri fått vært med til Østfold i fjor vår. Huh, har mye å takke sonen for!

Skrevet

Vel, mitt daglige liv hadde ikke vært mye annerledes. Jeg hadde vært en god del kunnskap fattigere, hadde hatt færre koselige samtaler på msn (med soniser) og jeg ville hatt en nettside mindre å sjekke hver dag. Jeg har ikke møtt noen av sonisene live, så slik sett hadde det ikke vært annerledes, men kanskje møter man noen en gang?

Skrevet
Jah! :)

Er iallefall ganske glad for at jeg fant sonen. Hadde ikke blitt bedt på middag i dag (av den samme store kjærligheten.. ;)) hadde det ikke vært for sonen. ;)

Nå blir jeg veldig så interessert her.. hva er det med denne store kjærligheten og hvordan passer han inn med sonen?? (har jeg gått glipp av noe her?)

Skrevet
Hadde det ikke vært for sonen hadde jeg faktisk ikke hatt belger. Jeg hadde muligens heller ikke reist til Sviland den dagen jeg gjorde for å trene bruks med Cane, og hadde dermed muligens aldri truffet mitt livs store kjærlighet.

Hadde heller aldri truffet superKnott og ikke-eksisterende-Cane hadde ikke hatt Aya som yndlingstante. :)

Nå blir jeg veldig så interessert her.. hva er det med denne store kjærligheten og hvordan passer han inn med sonen?? (har jeg gått glipp av noe her?)

Bare å lese hele tråden det. ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...