Bonitapia Skrevet 21. Mars 2008 Rapporter Skrevet 21. Mars 2008 Veit ikke helt hva jeg skal si til noe sånt. Men veit med hånden på hjertet at Bonita ikke hadde fått på seg noe slikt. http://3113.com/cute_pet_costumes/cute_pet_costumes.html
HippiPippi Skrevet 21. Mars 2008 Rapporter Skrevet 21. Mars 2008 haha så lættis. mennesker er rare som lager sånne klær til hunder hehe
Symra&Pippin Skrevet 21. Mars 2008 Rapporter Skrevet 21. Mars 2008 Jeg synes noen av dem var litt gøyale jeg da. Kanskje sånt bidrar til at folk ser på dyr som leketøy (jfr oppdollete veskehunder), men bortsett fra det så synes jeg dette er ganske uskyldig. Da tror jeg heller jeg vil bruke tid, penger og sterke følelsesutbrudd på dyr som virkelig blir vanskjøttet eller mishandlet.
Jane Skrevet 21. Mars 2008 Rapporter Skrevet 21. Mars 2008 Uff, klarer ikke å le av slikt jeg, dyra kan umulig klare å bevege seg stort i slike kostymer. Dyreplageri i mine øyne!
C.J Skrevet 22. Mars 2008 Rapporter Skrevet 22. Mars 2008 Jeg må innrømme at jeg måtte le av enkelte bilder der! Men synes selvfølgelig ikke at det er OK å kle ut hundene på den måten - over tid. Greit nok for et bilde liksom, men å holde karneval for hunder blir for dumt rett og slett.
Tini Skrevet 22. Mars 2008 Rapporter Skrevet 22. Mars 2008 Dyreplageri synes jeg da ikke at det er.. Føler at man bagatilliserer dyreplageri litt når man mener dette er det. For tenk at det er mye værre ting som skje med hunder å enn å bli kledd opp litt forran et kamera for bilde.. Ser ikke noe galt i det i å kle opp hunden for å ta bilder . Men synes ikke de skal gå rundt slik.. Men du skal heller ikke tvinge hunden på noe den apsolutt ikke liker... eller vil..
ingervildesaua Skrevet 22. Mars 2008 Rapporter Skrevet 22. Mars 2008 Den var litt søt, men det er ikke noe jeg synes de skal gå med for lenge, enig me showtime ang bilde ol
Maritaa Skrevet 22. Mars 2008 Rapporter Skrevet 22. Mars 2008 Jeg må innrømme at jeg måtte le av enkelte bilder der! Men synes selvfølgelig ikke at det er OK å kle ut hundene på den måten - over tid. Greit nok for et bilde liksom, men å holde karneval for hunder blir for dumt rett og slett. Må si meg enig. Kunne ikke annet enn å le av enkelte av bildene, men kunne aldri puttet de klærne på min hund, annet enn for bildets skyld. Det finnes MYE værre folk gjør mot hunder, enn å kle på dem.
Sigrid Meese Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Skrevet 23. Mars 2008 Synes det ser helt tåpelig ut jeg. Men jeg har selv hatt klær på bikkja vår. En t-skjorte jeg knyttet opp på ryggen slik at føttene fikk bevege seg fritt. Teksten på brystet sier "smile, I don't bite unless you ask" Snoopy digger å ha på seg t-skjorte Mamma og, da det hindrer en del hår i å falle på teppene og lignende nå under fellingen.
Jane Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Skrevet 23. Mars 2008 Det eneste klesplagget som får komme på mine hunder er en tennissokk dersom de er skadet i beinet.
Ane&Kaiza Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Skrevet 23. Mars 2008 Stakkar hunder! hunder er mye finere som de er, helt naturlige;)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar