Gå til innhold
Hundesonen.no

Fancy klær til hund


Bonitapia

Recommended Posts

Jeg synes noen av dem var litt gøyale jeg da. Kanskje sånt bidrar til at folk ser på dyr som leketøy (jfr oppdollete veskehunder), men bortsett fra det så synes jeg dette er ganske uskyldig. Da tror jeg heller jeg vil bruke tid, penger og sterke følelsesutbrudd på dyr som virkelig blir vanskjøttet eller mishandlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg måtte le av enkelte bilder der! Men synes selvfølgelig ikke at det er OK å kle ut hundene på den måten - over tid. Greit nok for et bilde liksom, men å holde karneval for hunder blir for dumt rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyreplageri synes jeg da ikke at det er.. Føler at man bagatilliserer dyreplageri litt når man mener dette er det. For tenk at det er mye værre ting som skje med hunder å enn å bli kledd opp litt forran et kamera for bilde..

Ser ikke noe galt i det i å kle opp hunden for å ta bilder . Men synes ikke de skal gå rundt slik..

Men du skal heller ikke tvinge hunden på noe den apsolutt ikke liker... eller vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg måtte le av enkelte bilder der! Men synes selvfølgelig ikke at det er OK å kle ut hundene på den måten - over tid. Greit nok for et bilde liksom, men å holde karneval for hunder blir for dumt rett og slett.

Må si meg enig. Kunne ikke annet enn å le av enkelte av bildene, men kunne aldri puttet de klærne på min hund, annet enn for bildets skyld. Det finnes MYE værre folk gjør mot hunder, enn å kle på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser helt tåpelig ut jeg.

Men jeg har selv hatt klær på bikkja vår. En t-skjorte jeg knyttet opp på ryggen slik at føttene fikk bevege seg fritt. Teksten på brystet sier "smile, I don't bite unless you ask" :icon_confused: Snoopy digger å ha på seg t-skjorte :rolleyes:

Mamma og, da det hindrer en del hår i å falle på teppene og lignende nå under fellingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...