dorab01 Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 hei hei alle sammen På tirsdag flytter jeg til DRAMMEN! Jeg kjenner ikke en sjel i DRAMMEN ..... Vi flytter til gullskogen. Så litt om meg driver med oppdrett av yorkshire terrier men elsker å gå tur i skogen helst uten såå mye mennesker men hundene løse. Av og til litt selektiv hørsel på dem men stort sett lydige. Så hvem bor i drammen og har lyst til å være litt sammen med meg ute på tur? Eller vet noen hvor jeg kan gå for å komme meg på tur?
Gabriella Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 jeg bor i drammen hihi er da masse gode tur muligheter rundt gulskogen og nærmere drammen sentrum
Heidihj Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 Jeg bor i Drammen Så hyggelig at du flytter hit, en kjempe flott by Det er mange flotte turmuligheter her. Jeg bor rett under Bragernes åsen, så får gått lange skogturer hver dag. Bragernesåsen og innover Finnemarka bør du virkelig utforske. Er mye folk rundt spiralen området, men når du kommer utenfor de "traffikerte" veiene er det ikke så mange. Skikkelig deilig! Det er ofte sonetreff her i Drammen park, og skogturer i skogen. Hadde vært kjempe fint ut du ville være med på de og bli kjent med oss hundedrammensere
TineSimbaNana Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 Jeg bor å i Drammen Jeg bor nå ved skoger, og jeg går daglig turer i skogen.. Jeg møter sjelden noen, kanskje jeg møter noen med hund innimellom men det er absolutt ikke ofte. På denne mnd har jeg kun møtt folk to ganger med hund Men man kan selvsagt gå mot hellashytta og da møte på en del folk, både med og uten hund. Av og til kan vi møte på hester der også. Bare kontakt meg på pm om du vil bli med på tur, vi er alltid klare I tillegg har du jo yorkshire terrier, Loppa trenger å møte flere små hunder Det er ofte sonetreff her i Drammen park, og skogturer i skogen. Hadde vært kjempe fint ut du ville være med på de og bli kjent med oss hundedrammensere Jeg signerer denne *Dobbelpost, mod Emilie*
Apollo Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Skrevet 25. Mars 2008 Hei! Jeg har nettop anskaffet meg hund og flyttet til Drammen (Dette familielivet altså..he he) Apollo er en 75% Border Collie som elsker turer og andre dyr/mennesker.. Er hjemme hele dagen og vil veldig gjerne møte andre i området for å gå tur og treffes! Hilsen Apollo og Carina
Heidihj Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Skrevet 25. Mars 2008 Hei! Jeg har nettop anskaffet meg hund og flyttet til Drammen (Dette familielivet altså..he he) Apollo er en 75% Border Collie som elsker turer og andre dyr/mennesker.. Er hjemme hele dagen og vil veldig gjerne møte andre i området for å gå tur og treffes! Hilsen Apollo og Carina Så hyggelig! Du må gjerne bli med på turer og treff! Det er sikkert ikke lenge til neste tur. Hyggelig med flere soniser i Drammen! Velkommen til byen vår
Apollo Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Skrevet 25. Mars 2008 Jeg er med på alt jeg kan! Bare gi meg dato og tid så kommer vi ; )
Marianne&Java Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Skrevet 25. Mars 2008 Jeg og goJJo bor også i Drammen med våre 4 hunder! 2x stor pudler, 1 phalène og 1 bichon frisè! Vi flytter snart da, men ikke lenger enn til Svelvik. Akkurat nå bor vi temmelig midt i byen. Ved Brakerøya
kittykatt Skrevet 26. Mars 2008 Rapporter Skrevet 26. Mars 2008 Hei.. Jeg og min bc bor også nærme drm, ca ti min kjørig... Vi er med på alt vettu bare si i fra..
Arhirwen Skrevet 13. Juni 2008 Rapporter Skrevet 13. Juni 2008 Ville bare slenge inn et innlegg jeg også, ny som jeg er! Hehe.. Har (snart) en Shetland Sheepdog på 2,5år. Flytter straks til gaten over 3.strøm terrasse på Strømsø/Konnerudgata - gleder meg til litt flere turmuligheter og parker enn der jeg bor nå!
Heidihj Skrevet 13. Juni 2008 Rapporter Skrevet 13. Juni 2008 Vi begynner å bli mange drammensere jo!
Arhirwen Skrevet 13. Juni 2008 Rapporter Skrevet 13. Juni 2008 Drammen er jo en av de fineste byene så! Begynner å bli det nå ihvertfall! Hehe..
Heidihj Skrevet 14. Juni 2008 Rapporter Skrevet 14. Juni 2008 Drammen er jo en av de fineste byene så! Begynner å bli det nå ihvertfall! Hehe.. Ja, godt poeng det der
Torunn1 Skrevet 14. Juni 2008 Rapporter Skrevet 14. Juni 2008 Vi bor i Krokstadelva, det er ca. 10 min. fra Drammen. Kan vi få være med i denne tråden lell?
Heidihj Skrevet 14. Juni 2008 Rapporter Skrevet 14. Juni 2008 Flere goldener! Når du har en så flott rase bør det da være lov å være med i tråden
TineSimbaNana Skrevet 14. Juni 2008 Rapporter Skrevet 14. Juni 2008 Vi er jo så mange i drammen, hvorfor ikke få til et treff der alle kommer?
lbshako Skrevet 16. Juni 2008 Rapporter Skrevet 16. Juni 2008 Jeg bor ikke så altfor langt unna Drammen(halvtime kanskje), men har en stor leonbergerhanne som er aggressiv på hannhunder. Dere har vel sikkert hannhunder med dere på treffene også?
Tskk Skrevet 16. Juni 2008 Rapporter Skrevet 16. Juni 2008 Jeg vil gjerne være med på treff en dag Anniken: Hannhundaggressive hunder er ikke et problem for meg. Har en terrierkastrat som har lekt med aggressive hannhunder før og det har gått strålende.
shatique Skrevet 16. Juni 2008 Rapporter Skrevet 16. Juni 2008 Jeg bor også i drammen. Bor litt etter rundtom ut mot svelvik jeg. Koselig det er så mange andre her inne som også bor i nærheten.
Arhirwen Skrevet 17. Juni 2008 Rapporter Skrevet 17. Juni 2008 Jeg har veldig lyst til å bli med på treff "Problemet" er at hunden min trenger sosialisering - når den ser andre hunder/går forbi dem må han bjeffe og "ta dem". Så det beste hadde vel vært å møte hunder som er rolige og som ikke bryr seg! *ler*
Tskk Skrevet 17. Juni 2008 Rapporter Skrevet 17. Juni 2008 Jeg har veldig lyst til å bli med på treff "Problemet" er at hunden min trenger sosialisering - når den ser andre hunder/går forbi dem må han bjeffe og "ta dem". Så det beste hadde vel vært å møte hunder som er rolige og som ikke bryr seg! *ler* Som nevt tidligere har jeg en kastrert terrier som er veldig dempende og snill. Er det spenninger så legger han seg rett på rygg så han er en fin sosialeringsobjekt for sinna hunder Han har til og med bodd en helg med bitchy sheltetisper i løpetid OG overlevde
TineSimbaNana Skrevet 17. Juni 2008 Rapporter Skrevet 17. Juni 2008 Når kan folk bli med på treff da? Håper vi blir mange
Gabriella Skrevet 17. Juni 2008 Rapporter Skrevet 17. Juni 2008 meg kan når jeg kommer tilbake fra serbia hehe det er etter 1 juli
Arhirwen Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Skrevet 18. Juni 2008 Som nevt tidligere har jeg en kastrert terrier som er veldig dempende og snill. Er det spenninger så legger han seg rett på rygg så han er en fin sosialeringsobjekt for sinna hunder Han har til og med bodd en helg med bitchy sheltetisper i løpetid OG overlevde Hehe! Høres veldig lovende ut! Jeg har mulighet for treff etter 1 juli, men drar på ferie den 14. Ellers er jeg tilbake 4 august.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar