Gå til innhold
Hundesonen.no

Norwegian Polar Hundemat


Guest Maritus

Recommended Posts

Min erfaring med fôret er at det er et skikkelig bra fôr. Hunden min fungerte kjempebra på det! :icon_confused: Men min negative erfaring er at hunder blir lei NP etter kort tid. Min hund nekta å spise det mer etter 4 mnd, og jeg har hørt andre fortelle det samme. VH derimot blir hun aldri lei.

En annen negativ erfaring er at NP stinker noe ****** i kjøleskapet, mens VH derimot lukter overkommelig...

100% uenig!

Jeg synes V&H lukter helt grusomt. Oppbevarer NP i en isboks, det gir ingen lukt eller ekle bloddammer i kjøleskapet, slik som V&H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% uenig!

Jeg synes V&H lukter helt grusomt. Oppbevarer NP i en isboks, det gir ingen lukt eller ekle bloddammer i kjøleskapet, slik som V&H.

Forstår ikke den der. NP lukter jo forferdelig, lukta bare velter mot deg når du åpner kjøleskapet. Husker min far forbød meg å ha NP i kjøleskapet der når jeg var på besøk der. De ble veldig fornøyde når jeg skifta fôr, og min far sa om VH: dette går det jo an å ha i kjøleskapet dette. Noe som også er min oppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare ikke forstå dere spm syns det lukter verre av NP enn V&H. For meg høres det helt merkelig ut. NP lukter omtrent ikkenoe når det oppbevares kaldt. I tillegg er konsistensen veldig håndterlig og hygienisk. V&H derimot lukter ekkelt rått og så renner det av det når det er tint. I tillegg så stinker det av det etter 2-3 dager i kjøleskap.

Men men, hver sine lukter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med NP, men supplerer med litt v&h i ny og ne - samt et par økologiske egg i uken, noe most grønnsaker og litt rått kjøtt og ben. Hunden er strålende fornøyd - er i topp form og pelsen glinser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noen her som forveksler V&H og NP??????

Her måtte V&H ut av kjøleskapet pga. pytons stank... NP derimot ligger der pent og pyntelig i sin plastpose og lukter heller ikke når den tas ut og deles opp til hundene! Heller ikke etter 3-4 dager i kjøleskap..

Synes dette høres mildt sagt merkelig ut :no:

Har gitt hundene NP i over et år nå og ingen er matleie, lukter fisk eller har fettete pels :D

OG - vi kjøper en del kilo i slengen ( fikk en brukt fryser ) og er nede i 16.- kiloen... Er det dobbelt så mye som V&H......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG - vi kjøper en del kilo i slengen ( fikk en brukt fryser ) og er nede i 16.- kiloen... Er det dobbelt så mye som V&H......?

Vel, jeg kommer ned i 10 kr - kg på VH, så endel kr dyrere blir det jo, spesielt siden jeg ikke tror det er så mange som har muligheten til å " kjøpe en del kilo i slengen" (Regner med dere kjøper endel da?)

Jeg forhørte meg rundt her og begge steder som forhandlet det tok 450 kr Blokk, og det blir endel dyrere enn 250 kr de fleste steder tar for VH (Ihvertfall rundt her, nå kjøper jeg endel så det blir 200 per blokk)

NP er kanskje dyrere i produksjon enn VH da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående prisforskjell mellom V&H og NP. Min erfaring er at jeg måtte gi litt med av V&H kontra NP. Jeg tror kanskje det er for at det er mer vann i V&H. Det er en liten prisforskjell, men den er vel omtrent ikke merkbar.

Når da NP er så mye "greiere" å styre med syns jeg valget er enkelt. Jeg liker at NP har produsert hundefôr i 30 år. Tror de kan det for å si det slik:)

Uansett så halverer jeg fôrutgiftene med NP kontra kun tørrfôr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...