Mirai Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Eller, haster ikke, men bare for å få folk inn i tråden Ferdig på jobb klokka ett i morgen, er det noen som kunne tenke seg å gå tur etter klokka to, og før det er mørkt? Tønsbergområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Hvor i Tønsberg? Og, er vi fortsatt velkomne, selv om det viste seg at Baghera ikke syns det var så gøy å leke med Mona allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pips Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Jeg blir gjerne med! Har desverre ikke bil i morgen, men bor på Nordre Eik hvis dere er interessert i å gå tur i nærheten? Eller en plass som er lett tilgjengelig via buss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 å, jeg har lyst til å være med (uuutrolig lyst til å møte en ulvehund live:)) Men tror ikke jeg rekker.. Jeg får heller henge meg på neste gang;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Er interessert hvis det blir på dagen . Har valpekurs på kvelden og bikkja må få lada litt batterier før neste økt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Skal vi si klokka to på Eik, da? Sånn at Pips også kan være med.. men hvor på Eik skal vi møtes da, Nordre Eik kan jo være så mangt Camilla: Det er jo ingen gjesteliste, hihi. Bare å komme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boubou Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Mulig jeg dukker opp hvis jeg rekker det. Må i så fall kjøre fra Larvik, men vil vil VIL møte flere hundemennesker. Var Mona i Larvik igår Søndag? Jeg så 1 stk Stor Ragg og 1 stk Blond Jente ved stasjonen/storgata...og lurte litt, mente det lignet et bilde jeg hadde sett ;-) Jeg kjørte bil ellers hadde jeg nok stoppet og hilst, men skulle opp til klubben for å gå tur. Nordre Eik som... Rundkjøringa på Hortensveien? Lærerskolen? eller lenger inne? (kjekt å unngå bomringen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Kl to er flott! Hvor er nord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pips Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Beklager, men jeg har havnet midt oppi en liten krise, så jeg kan dessverre ikke bli med på tur likevel.. Håper jeg kan bli med på tur en annen dag, har veldig lyst til å treffe andre hundefolk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Jeg kan ikke i dag jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Det blir tur i Esso-skogen kl 1400. Møt opp der hvis dere vil gå tur. De som kommer er meg og juliess med hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar