Peers Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 Tøffe navn! ...og selvfølgelig gleder jeg meg til flere bilder
Guest Dratini Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 Så fine navn! Kult med et gjennomgangstema (Blir det en Dratini's Rattata i R-kullet? ) Gleder meg til å se flere bilder ! Kanskje det ja Grunnen til pokemon-navn er at Dratini er en pokemon og oppdretternavnet vårt har vi etter vår blonde hanne (Flymossens Dratini). Først ETTER at vi søkte om kennelnavnet fant vi ut at Dratini er en pokemon. Da var valget enkelt med tanke på hva valpene skulle hete Det er mulig at en av valpene får navnet Buizel istedet Her er noen bilder:
Ida:) Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 Så herlige små! Gleder meg til bilder utover, når de virkelig begynner å ta "form"
Angilja Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 Nææ...! hærlige små beibiser! tenk at det er snart 2 år siden Fenris og gjengen var så små, som tiden flyr! Vi kommer og hilser på den dag.
Caroline Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 Jeg stemmer også for en Diglet i D-kullet. Tenk om den skulle leve opp til navnet
Synnikken Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 Går det virkelig an å være så utrolig nydelige.. Syns "øyebrynene" noen av de har er så utrolig nudelige!
Guest Dratini Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 Det kommer nok garantert (om det blir en blond i d-kullet) til å bli en "Dratini's Dragon"
Guest Dratini Skrevet 4. Mai 2008 Rapporter Skrevet 4. Mai 2008 Her er noen nye bilder, 3 uker gamle:
Marianne&Bianca Skrevet 5. Mai 2008 Rapporter Skrevet 5. Mai 2008 Så skjønne valpene er ! Bare lurte på en ting: Hvor får jeg tak i de valpehalsbåndene som valpene dine har? Har lyst på sånne..
Guest Maritus Skrevet 5. Mai 2008 Rapporter Skrevet 5. Mai 2008 Så nudelige små bebbiser det er kommet Lykke til med oppdragelse, sosialisering og håndtering også salg da
Guest Dratini Skrevet 5. Mai 2008 Rapporter Skrevet 5. Mai 2008 Så skjønne valpene er ! Bare lurte på en ting: Hvor får jeg tak i de valpehalsbåndene som valpene dine har? Har lyst på sånne.. Vet ikke om det er lov til å reklamere direkte inne her, sender deg PM om det jeg Så nudelige små bebbiser det er kommet Lykke til med oppdragelse, sosialisering og håndtering også salg da Tenner har begynt å komme, så nå ligner de mer på små piraya
Guest 2ne Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 Åh! Nå begynner de jo å se ut som hunder Fineste valpene det
Einstein&Charlie Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 Ja de er fine hvalpe, faren er vildt lækker, line den type hovawart je ha væet vant til
Guest Dratini Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 Åh! Nå begynner de jo å se ut som hunder Fineste valpene det De er skikkelig gode, men vi begynner å få mange pearcinger! Neida, vi velger dette selv og synes de er kjempegode Ja de er fine hvalpe, faren er vildt lækker, line den type hovawart je ha væet vant til Det er sant, faren deres er skikkelig god De med tegninger får fullstendige tegninger også Vakre de var! JA! (altså helt uten påvirkning av at jeg "kosemoser" med de veldig ofte ) Kan ikke være uenig i det nei
Guest Dratini Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 Og så BILDESPAM! (edit: litt feil rekkefølge på bildene, først sov de, så mat og bad ) Det var det for denne gang
Susanne&Tapper Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 Så søte dei var! Det såg ut som dei grisa skikkelig, hehe Har ingenting i mot fleire bilder eg altså ...
Guest Dratini Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 Så søte dei var! Det såg ut som dei grisa skikkelig, hehe Har ingenting i mot fleire bilder eg altså ... Ikke sant? Kan også love masse bilder fremover
Toya Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 morro når de skal bade i maten hihi.. noe så søtt.. skulle ikke tro det var snart 4 mnd siden "mine" valper var så små.. Gud som jeg savner å ha valper i hus... hihi Nydelige var de
Marianne Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Skrevet 7. Mai 2008 Ja til mer spam! Som jeg har sagt før, det er merkelig å tenke på at de skal bli sånne store slamper, for herregud så skjønne de er!
Peers Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Skrevet 7. Mai 2008 Ey, endelig har de fått øyne og kan bevege seg rundt! De blir så utrolig mye søtere når de faktisk ser ut som hunder Herlige bilder, gleder meg til flere!
Caroline Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Skrevet 7. Mai 2008 Sukk Ja, jeg er valpesyk allerede jeg og. Desverre ser det ut som sommerkullet blir utsatt (igjen), men til vinteren blir det småttiser i huset igjen Gleder meg masse allerede!
-Mia Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Skrevet 7. Mai 2008 Holy moly.. så nydelige! også de bittesmå skjønne halsbåndene da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar