Nikki72 Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Her er min blandingshund. Hund er blanding mellom Tibetansk spaniel og chinese crested powder puff. Så vi var hos en hunde frisør og klipte ho litt som en powder puff. Vil bare høre noen meninger om hva dere syntes er finest :-D
Caroline Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Liker ikke ansiktshår, så puffklippen var midt i blinken spør du meg
Guest Maritus Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Puffklippen faller i smak hos meg i allefall
helle Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Kjempe pen med puff-klipp! Ansiktet kommer mye bedre frem
Huldra Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Jeg likte pelsen i ansiktet jeg, men den andre er sikkert mer praktisk. Hvis det ikke er noe problem med pels i ansiktet, ville jeg heller gått for det; de blir så mye "søtere" da. Uten pels blir mer "pent".
Ninahz Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Jeg synes hun var nydelig med ansiktshårene også jeg. Selv om hun var stilig med puffklippen også. Nå skal det sies at jeg er svak for de med hårete ansikt da. Så der er det vel smak og behag ja.
netteliten Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 uffet klipp om sommer og pels om vinter, hun var jo pen uansett, for en sjarmerende hund!
Jane Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Jeg syns hun var søtest uten den klippen jeg da..
PhoNuLi Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Klarer ikke bestemme meg for hva jeg likte best! Men hun var utrolig søt med klippen da
swimzy Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 jeg syntes personelig hun var søtes med ansiktshår, men det er jo ikke så kjekt med det da..men hun var jo nydelig uansett hun!
Nikki72 Skrevet 5. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Takk Ja, hun er veldig nydelig. Selv liker jeg best med pels så ho har det nå. Men jeg kommer nok til å klippe ho sånn igjen til sommeren. Det rare er at min andre hund blir helt "gal" når hun er nyklipt. Han bare snuser og snuser og vil gjerne "prøve seg" også.
-Vilde- Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Jeg synes hun var nydelig på begge bildene jeg Både med og uten klipp.
ingervildesaua Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Jeg likte pelsen i ansiktet jeg, men den andre er sikkert mer praktisk. Hvis det ikke er noe problem med pels i ansiktet, ville jeg heller gått for det; de blir så mye "søtere" da. Uten pels blir mer "pent". Jeg er enig med Huldra Søtere med pels, men hun passet egentlig begge deler
Car00line Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Såg ut som to forskjellige hunder Jeg likte best med pelsen jeg
Nikki72 Skrevet 5. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Dette bildet er tatt i dag. Er et lite bustetroll
swimzy Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Dette bildet er tatt i dag. Er et lite bustetroll hun er virkelig søøøøt!!
SaraS Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Jeg likte begge deler kjempegodt! Så søt hund! Du kan jo bytte litt på sveisen da vettu
Wheaten terrier Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Skrevet 6. Mars 2008 Likte rufsevarianten best for å være ærlig
Poter Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Skrevet 6. Mars 2008 Så kult at du kan variere utseendet på hunden din sånn! Hun ser jo så herlig ut da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar