Silje Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Nå har min lille Sunniva blitt 6 mnd, og er ikke så liten lengre likevel! Er det flere mødre her som tar på seg mødrenes privilegium og vil vise bilder av øyesteinene? (pappaer har lov å vise sine og altså ) Begynt å spise litt selv (ikke si til henne at hun holder skjeen feil vei ) Vakre lille jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Vakre lille jenta mi Så herlig - mat i hele fjeset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Hvor utrolig utrolig nydelig hun er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Så lik Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Nydelig liten frøken du har :-D Mine barn er ikke babyer lenger de da, Blir så fort store. Men setter inn et bilde av gullungene mine alikevel jeg. (Stolt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 3. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Ja hun er EKSTREMT lik pappaen sin! Jeg lurer på om jeg i det hele tatt var med på produksjonen jeg Nydelig liten frøken du har :-D Mine barn er ikke babyer lenger de da, Blir så fort store. Men setter inn et bilde av gullungene mine alikevel jeg. (Stolt ) Fiiine gullunger! :) *Dobbelpost, mod Miriam* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Å hællandussen.. Du vet jo hvordan jeg er med bilder. Jeg er vill når folk IKKE ber om det engang Here goes! Et par, liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Mange flotte bilder, de er kjempe søte begge to Caroline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imre Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Må jo vise opp mine også da Veslejenta ble 2 år i går og prinsen fyller 6 år på söndag: Elsker det siste bildet selv om det er uskarpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Silje: Åh, DER er vakreste tanteungen:D (Har hun lært å si Supertante Ia enda?) Caroline: Du har fryktelig pene barn, altså... Åh, så skjønne Imre: Næmmen, skikkelig sjarmtroll! Og så herlige bilder med hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Jeg har en bror på 9 mnd. som er ganske så skjønn, helt objektivt sett selvsagt.. Skal knipse av han så dere får se, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Jeg har to: gutt som blir 4år i slutten av denne mnd og jente som blir 2år i mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Så nydelig barn dere har alle sammen Og Caroline; for noen herlige uttrykk og utstråling de har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Her var det mange sjarmerende troll Da må jo jeg benytte sjansen til å vise dere mine små krapyl... Eldstemann Kristian Julie i midten Jonas minstemann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2008 Natalie Malén, 5,5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2008 Mange pene små barn her:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2008 Lov å sette in av tantebarne sine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorab01 Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2008 her er min datter : Annabel snart 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 4. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2008 Lov å sette in av tantebarne sine? Da må du spørre foreldrene om tillatelse først Vi har jo fostret frem maaange flotte barn her jo! :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2008 Pene barn alle sonen folka har! her er min datter : Annabel snart 3 år Åå, også så trygg hun sitter der! Kjempe søt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2008 hmm har nå noen små ramper jeg også(vel ikke fullt så små lengre da) men brukbare bilder er det lange i mellom, har et fra 2006 da. De har jo ikke forandret seg så mye siden da(bare vokst litt). Sofie 9år og Andreas 7år (fyller 11 & 9 neste mnd) Alle kan vel gjette hvilken dag bildet ble tatt kan jeg tneke meg he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar