Gå til innhold
Hundesonen.no

Mødres privilegium!


Silje

Recommended Posts

Skrevet

Nå har min lille Sunniva blitt 6 mnd, og er ikke så liten lengre likevel!

Er det flere mødre her som tar på seg mødrenes privilegium og vil vise bilder av øyesteinene? (pappaer har lov å vise sine og altså :blink: )

IMG_0051.jpg

Begynt å spise litt selv (ikke si til henne at hun holder skjeen feil vei :kiss: )

IMG_0071-1.jpg

Vakre lille jenta mi :)

IMG_0088.jpg

Skrevet

Nydelig liten frøken du har :-D

Mine barn er ikke babyer lenger de da, Blir så fort store. :kiss:

Men setter inn et bilde av gullungene mine alikevel jeg. (Stolt :blink: )

Skrevet

Ja hun er EKSTREMT lik pappaen sin! Jeg lurer på om jeg i det hele tatt var med på produksjonen jeg :kiss:

Nydelig liten frøken du har :-D

Mine barn er ikke babyer lenger de da, Blir så fort store. :)

Men setter inn et bilde av gullungene mine alikevel jeg. (Stolt :blink: )

Fiiine gullunger! :) :)

*Dobbelpost, mod Miriam*

Skrevet

Må jo vise opp mine også da :blink:

Veslejenta ble 2 år i går og prinsen fyller 6 år på söndag:

17251521.jpg

16092108.jpg

18673123.jpg

13993860.jpg

16092109.jpg

Elsker det siste bildet selv om det er uskarpt :kiss:

Skrevet

Silje: Åh, DER er vakreste tanteungen:D (Har hun lært å si Supertante Ia enda?)

Caroline: Du har fryktelig pene barn, altså... Åh, så skjønne :blink:

Imre: Næmmen, skikkelig sjarmtroll! Og så herlige bilder med hunden.

Skrevet

Jeg har en bror på 9 mnd. som er ganske så skjønn, helt objektivt sett selvsagt.. :blink: Skal knipse av han så dere får se, jeg :kiss:

Skrevet

Så nydelig barn dere har alle sammen ;)

Og Caroline; for noen herlige uttrykk og utstråling de har ;)

Skrevet

Her var det mange sjarmerende troll ;)

Da må jo jeg benytte sjansen til å vise dere mine små krapyl...

Eldstemann Kristian

Kristian.jpg

Julie i midten

Julie.jpg

Jonas minstemann

Jonas.jpg

Skrevet
Lov å sette in av tantebarne sine? :)

Da må du spørre foreldrene om tillatelse først :)

Vi har jo fostret frem maaange flotte barn her jo! :P :P

Skrevet

hmm har nå noen små ramper jeg også(vel ikke fullt så små lengre da) men brukbare bilder er det lange i mellom, har et fra 2006 da. De har jo ikke forandret seg så mye siden da(bare vokst litt).

17mai.jpg

Sofie 9år og Andreas 7år (fyller 11 & 9 neste mnd)

Alle kan vel gjette hvilken dag bildet ble tatt kan jeg tneke meg he he

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dyrebutikker har som regel dette.  Ville begynt med ørepudderet.  Hvis du har en smal pinsett, kan du bruke det istedenfor veneklemme.
    • Er det det samme hvor jeg kjøper sånn tang? Ja hvis det hjelper så er det verdt det men var redd å kjøpe enda en ting som ikke blir brukt. Hehe😉
    • Ja mente røytefri hund.
    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...