Jeampi Skrevet 6. September 2005 Rapporter Skrevet 6. September 2005 I dag var jeg og Pito på tur til gamleskolen og koste oss Vi gikk alene og det passer oss veldig bra. Så kan vi ta det tempoet som passer oss og ingen som står og maser hvis jeg stopper for å ta bilder Turen brukte vi ca 1 1/2 time på Ikke så langt men det er en flott tur Pito på vei opp. Har tid til å stoppe å smile til kameraet : Pito på toppen. og Sitter på det som var trappen til gamleskolen. Ryktet sier at en mann døde på den trappen en gang. Han bare satte seg ned og døde :-o Men det var når skolen var der enda. Nå er det jo revet. Poserer i høstløvet: Så fint det er med masse fargerike blader: Soppen er begynt å komme også
Silje Skrevet 6. September 2005 Rapporter Skrevet 6. September 2005 IKKE SITT PÅ TRAPPA SOM MANNEN DØDE PÅ, PITO!!! hehe Flotte bilder!! Soppene var jo bare helt vanvittig fine!!!! så langt høsten har kommet hos dere da!!! Ingen gule blader her.... og i dag var det 25 grader ute!
WheatenMali Skrevet 6. September 2005 Rapporter Skrevet 6. September 2005 flotte bilder, nydelige pito!
Guest Vicky Skrevet 6. September 2005 Rapporter Skrevet 6. September 2005 flotte bilder, og som alltid nydelig Pito
Maria Skrevet 6. September 2005 Rapporter Skrevet 6. September 2005 Så ut som en hyggelig tur Pito er kjempepen!
Aya Skrevet 7. September 2005 Rapporter Skrevet 7. September 2005 Pito er den fineste pommen jeg vet om.. hun er herrrrlig!
Jeampi Skrevet 7. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2005 tusen takk alle sammen Silje! : 25 grader? Her er det sikkert 15-16 og regn og vind om en annen. Men jeg liker høsten så det gjør ikke meg noe
Taz Skrevet 7. September 2005 Rapporter Skrevet 7. September 2005 Pito.. =D> den nydeligste pommen jeg vet om.. Fine bilder også..
monica_n Skrevet 7. September 2005 Rapporter Skrevet 7. September 2005 Pito er nydelig!! flotte bilder! 25 grader? Her er det sikkert 15-16 og regn og vind om en annen. Men jeg liker høsten så det gjør ikke meg noe det skulle jeg visst da jeg kom til bergen i piratbukse og sandaler og greier. høljet ned og 9 grader
LiLi Skrevet 7. September 2005 Rapporter Skrevet 7. September 2005 hihi Flotte bilder! Pito er skjønn! Åsså så søt når hun smiler
Wheaten terrier Skrevet 7. September 2005 Rapporter Skrevet 7. September 2005 Pito er skjønn! Flotte bilder!!
Basse Skrevet 7. September 2005 Rapporter Skrevet 7. September 2005 Masse flotte bilder... Så ut som om dere hadde en fin tur... Pito poserte bra da Så søøøt atte
Jeampi Skrevet 7. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2005 hihi Flotte bilder! Pito er skjønn! Åsså så søt når hun smiler hehe ja hun smiler ofte hun
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar