Gjest Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Hei! Heter Marie og er 25 år. Jeg har en fullblodshest som heter Bestas på utegang, og to marsvin i leiligheten sammen med min samboer Øivind Er vokst opp med hund - først Bernersennen hunden Laila, og senere Bearded Collien Trixie og Berner sennenhunden Clara, som lever enda, men er igjen hjemme hos mamma & pappa. Vi passer Trixie veldig mye da! Studerer veteropati ved nan, naturmedisin på dyr. Meldte meg inn her for å lese / diskutere litt om marsvin og hund, da vi planlegger å få hund om et års tid (Og jeg er valpesyk allerede!) Vurderer seriøst rasen Welsh springer spaniel (og hører gjerne om andres erfaringer med rasen.) Før jeg fikk egen hest var jeg litt aktiv i hundemiljøet, særlig gjennom Berner klubbens avdeling Asker & Bærum Mvh Marie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Heihei, og velkommen! Håper du vil trives! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Hei Marie og velkommen til, håber at du kommer til at trives her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Velkommen hit, håper du vil trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Hei og velkommen. Jeg ser at du ønsker deg min hemmelige ønskerase . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Hei og velkommen! Håper du trives her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Bilder: Bestas (hesten) : Mulle & Pelle (marsvinene) Og hundene: (som er mammas, men som føles som mine ) Clara, Berner sennen 12 år: Og Trixie, Bearded collie 13 år. (klippes om sommeren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 1. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2008 Hei og velkommen! Fine dyr! Håper du trives her på sonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar