Gå til innhold
Hundesonen.no

Smartingen vår


TonjeM

Recommended Posts

Igår var vi i bursdag hos mine gamle foreldre. Etter middagen skulle min far sette tallerkenene i oppvaskmaskinen - og Kakkelakk skulle få lov å være med å rydde - dvs slikke tallerknene i oppvaskmaskin (han har ikke så mange privilegier lille Kakkelakk, så faren min mente at det skulle han få lov til - lille basenji hadde jo benka seg sammen med min mor inne på stua - min mor er veldig raus med kaker - så Kark skulle få slikke tallerkner for en gangs skyld!)

Jeg hører faren min le ute på kjøkkenet og går for å sjekke ut. Faren min tar en og en tallerken fra kjøkkenbordet og setter i oppvask-maskinen og sier værsågod til Kark - og Kark slikker tallerken - baksiden av tallerken vel og merke - der det overhodet ikke er noe å slikke av.. faren min må vise Kark hvor han skal slikke hen ("Du gutten min, du må slikke forsiden vet du" sier han og må holde tallerkenen opp for at Kark skal slikke på "riktig" side - og ler) .. stakkars Kakkelakk - er så kørka at det går utover matvettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hvorfor er dette typisk for flat?

Leser til stadighet historier om TonjeM sin hund, og er jo så klart morsomt å lese. Men jeg klarer ikke helt å skjønne at dette er typisk for flat.

Vi hadde Flatcoated retriever når jeg var barn, og kjenner meg ikke det minste igjen i historiene til TonjeM og utsagnene om at dette er typisk for denne type hunder.

Så enten hadde vi ett geni av en hund, eller så får denne rasen ett urettferdige stempel som "dum" her inne på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...