tm100021 Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Hun henter det iløpet av dagen var det ikke så? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Hun skal hente henne i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Snakket akkurat med Miriam nå, de er på vei hjem i bilen nå. Miriam hadde en litt sånn fjollete stemme og stort sett det eneste hun greide å si var: hun er såååå søt! Helt inntil hun (Lilla assa) spøy *flirer* Bilturer er oppskrytt hilsen Lilla Men Miriam lovte bilder senere idag så da får vi bare smøre oss med tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Ååååå, jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Snakket akkurat med Miriam nå, de er på vei hjem i bilen nå. Miriam hadde en litt sånn fjollete stemme og stort sett det eneste hun greide å si var: hun er såååå søt! Helt inntil hun (Lilla assa) spøy *flirer* Bilturer er oppskrytt hilsen Lilla Men Miriam lovte bilder senere idag så da får vi bare smøre oss med tålmodighet *flir* Hun var ikke overbegeistret for bilturen til veterinæren heller hun Men Miriam! Vi forventer oppdatertinger altså *se streng ut* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 *spent* Gleder meg stort til å kosemose! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Missa dette helt jeg, så spennende! Misunner deg masse, vil faktisk ha valp nå jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Hun sa hun skulle ringe meg opp igjen når hun kom seg hjem men det har hun ikke gjort... <_< Mulig hun har nok med å være gjeterhundeier...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Hallooo, vi trenger bilder her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Miiiiiriiiiiaaaam! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Jeg vil se bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Bilder! Lykke til med lille Lilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Ho jobber med saken, men pc'en hennes er treig i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 *venter i spenning* Jeg er ikke bare litt misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 6. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Ehem... var det ikke idag du hentet trollet? Jeg venter på bilder jeg, merkelig nok... <_< Hun henter det iløpet av dagen var det ikke så? Det ligger bilder i "Akkurat nå"-tråden (her). Snart kommer det bilder i bloggen også Snakket akkurat med Miriam nå, de er på vei hjem i bilen nå. Miriam hadde en litt sånn fjollete stemme og stort sett det eneste hun greide å si var: hun er såååå søt! Helt inntil hun (Lilla assa) spøy *flirer* Bilturer er oppskrytt hilsen Lilla Men Miriam lovte bilder senere idag så da får vi bare smøre oss med tålmodighet Hihi, Lilla er søt uansett hun Selv om å kaste opp syv ganger på en tur er litt mye, da :closedeyes: *flir* Hun var ikke overbegeistret for bilturen til veterinæren heller hun Men Miriam! Vi forventer oppdatertinger altså *se streng ut* Oppdateringer skal dere få! Hun sa hun skulle ringe meg opp igjen når hun kom seg hjem men det har hun ikke gjort... <_< Mulig hun har nok med å være gjeterhundeier...? Det tok jo for det første LANG tid å komme seg hjem (hysj, Marianne), men nåh er jeg og Lilla hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Gratulerer så mye med Lilla belger i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Gratulerer som belgereier da . Regner med det blir en rolig tid fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 (hysj, Marianne) Marianne sier ingenting fordi Miriam vet hva hun mener Meeen Jeg vil kline med bebis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Gratulerer så mye med belgerbarn i hus! Sikkert herlig å ha fått henne hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 6. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Gratulerer så mye med Lilla belger i hus Gratulerer som belgereier da . Regner med det blir en rolig tid fremover Takker! Og det blir nok kjemperolig, særlig ut fra det 2ne m.fl. har beskrevet Marianne sier ingenting fordi Miriam vet hva hun mener Meeen Jeg vil kline med bebis! Miriam takker Marianne for at hun ikke sier noe! Du skal få kline med bebis til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Whee! Gratulerer med familieforøkelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Grattis Gleder meg til å treffe henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 6. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner, her kommer det noen bilder av snuppa: Innimellom må man bades, og det var hun ikke helt fornøyd med: Og her er hun kjempesupersøt (ja, jeg vet at det ikke er et ord, men det er fryktelig dekkende ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Liiiiiten sliiiiiiten valp............. he he he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar