Vala Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Da husker jeg rett..Hun hadde han med på kongsberg for et par år siden.. Han ble BIR minns jeg å huske. Kan Loke være belastet av et navn som minner alle på Hotel Cæsar av alle ting overlever nok lille sorte tranformers Hæ? Forbinder folk navnet "Loke" med "hotel Cæsar"?? Tror jeg må ha gått glipp av noe i den serien.. noen hele sesonger kanskje Hva skjedde liksom med den norrøne betydningen av Loke? Verre enn Juba? Myyyyyyyye bedre enn Juba. Barbie er tross alt et søtt jentenavn Eh, sukkersøtt.. æsj! Jeg ser humoren i stor, svart hund som kalles Barbie. Meneh.. tror jeg virkelig ville ha angret meg senere hvis det var meg Jaffa som ble foreslått var jo litt kult igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 OK NÅ må jeg bare oppsummere litt altså............. Navnet skal ikke ende på A Navnet skal ikke være for likt Josie Navnet skal fortrinnsvis uttales på engelsk....... sistnevnte kan man i grunnen bare glemme *ler* - folk uttaler engelske navn på norsk over en lav sko. ........... og siden sånn litt "søte" navn er en greie, engelskklinende er en greie - Juba blir for dumt og Barbie er under vurdering - så tenkte jeg at jeg kanskje skulle nevne BABE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boubou Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Altså...Babe ("Heldiggrisen Babe") er en gris som tror den er en gjeterhund (bc eller noe..., de er jo i Australia, da...) Så en ekte fårehund som heter Babe... da bør den liksom tro den er en gris... eller hvordan det var. JEG får ihvertfall rare assosiasjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Selvom det slutter på a -Ronja .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 BABE JA! *rekker hånden HØØYT opp og stemmer for!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Altså...Babe ("Heldiggrisen Babe") er en gris som tror den er en gjeterhund (bc eller noe..., de er jo i Australia, da...) Så en ekte fårehund som heter Babe... da bør den liksom tro den er en gris... eller hvordan det var. JEG får ihvertfall rare assosiasjoner... Burde vi nevne at moren til denne valpen og kalles for "snorkfrøken", "snøfte" og "purkeskinn" - da får du kanskje en viss ide om hva slags lyder Damen kan frembringe. Da blir ikke en fårehund som tror den er en gris helt feil, kanskje.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 7. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Hmm... Babe kan jo faktisk funke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Babe var jo litt søtt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Jammen, Babe er jo en gutt <_< Edit: grisen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Jammen, Babe er jo en gutt <_< Edit: grisen altså. Ja??? I filmen kanskje - men jeg kan vanskelig forestille meg ei dame med kort sort kjole og høye heler som slenger armen rundt sin bedre halvdel (mannlig) og kaller han Babe? En Babe er en dame - punktum liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Ja??? I filmen kanskje - men jeg kan vanskelig forestille meg ei dame med kort sort kjole og høye heler som slenger armen rundt sin bedre halvdel (mannlig) og kaller han Babe? En Babe er en dame - punktum liksom Jo jo, det er nå greit nok. Men jeg kommer likevel til å tenke på grisen gitt *flir* En babe (liten forbokstav) er en dame, mens Babe er grisen! Men joda, Babe kan funke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Ellers har du jo Bridie da... det er iallefall IKKE mange hunder som heter det! Og det er veldig engelsk, (bride... Brud..Bridie). Men her i huset uttaler vi Bridie BRAIDI (med trykk på R, altså ikke tykk R, men klar en R). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 7. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Ellers har du jo Bridie da... det er iallefall IKKE mange hunder som heter det! Og det er veldig engelsk, (bride... Brud..Bridie). Men her i huset uttaler vi Bridie BRAIDI (med trykk på R, altså ikke tykk R, men klar en R). Ja, jeg tenkte faktisk på det, men så kan det jo bli litt knotete med to Bridie'r på Sonen Og så er det liksom din Bridie som er Bridie :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 hehe, ja det finnes forløpig iallefall ikke flere Bridie i det hele tatt noen sted som jeg vet om. Det er ikke et navn som er oppbrukt iallefall. Men "feel free" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 7. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 hehe, ja det finnes forløpig iallefall ikke flere Bridie i det hele tatt noen sted som jeg vet om. Det er ikke et navn som er oppbrukt iallefall. Men "feel free" Thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Ellers har du jo Bridie da... det er iallefall IKKE mange hunder som heter det! Og det er veldig engelsk, (bride... Brud..Bridie). Men her i huset uttaler vi Bridie BRAIDI (med trykk på R, altså ikke tykk R, men klar en R). .... nok ett navn som er håpløst å bruke, og dermed ikke ett godt valg om man skal trene med hunden osv. og man faktisk har nytte av ett navn som kan brukes.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 .... nok ett navn som er håpløst å bruke, og dermed ikke ett godt valg om man skal trene med hunden osv. og man faktisk har nytte av ett navn som kan brukes.......... Og hvorfor mener du Bridie er et feil navn om man skal trene med hunden?? Det vil jeg gjerne høre. For det er ikke tvil om at av de hundene jeg har erfart ang navn osv, så er Bridie et av de navnene som er enklest å bruke og som hunden reagerer best på... Men ja, det tok meg 2 uker etter vi fikk Bridie i hus før jeg virkelig skjønte åssen jeg skulle uttale navnet rett jeg også. Men da jeg så hvor godt hunden hørte på navnet sitt, så ble alle tankene på å bytte navn på henne, lagt på is tvert. for å æle opp Bridie ekstra, kan jeg bare si "brrrrrrr" så blir bikkja heltr i hundre. Så igjen.. Hvorfor mener du Bridie er et vanskeli navn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Ja??? I filmen kanskje - men jeg kan vanskelig forestille meg ei dame med kort sort kjole og høye heler som slenger armen rundt sin bedre halvdel (mannlig) og kaller han Babe? En Babe er en dame - punktum liksom Veldig så enig jeg skulle være med deg i dag da!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pan Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Jeg må si jeg savner et par navn på lista Det helt opplagte er jo et navn som hadde passet bra på eier, og forhåpentligvis også hund: Cutie Det andre er et rett og slett vakkert hundenavn: Chanel Og andre alternativer: Tinkerbell Bambi Paris Britney Bimbo er vel heller ikke nevnt? Chica Pim-Pim (etter en fantastisk vakker Staff) Det var forslagene her fra bølgan blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 7. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Jeg må si jeg savner et par navn på lista Det helt opplagte er jo et navn som hadde passet bra på eier, og forhåpentligvis også hund: Cutie Det andre er et rett og slett vakkert hundenavn: Chanel Og andre alternativer: Tinkerbell Bambi Paris Britney Bimbo er vel heller ikke nevnt? Chica Pim-Pim (etter en fantastisk vakker Staff) Det var forslagene her fra bølgan blå Eller Baby Dior? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pan Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Eller Baby Dior? Der kom du med navnet ja, jeg bare glemte det. Men helt alvorlig, jeg hadde vel et par bra forslag Selv er jeg veldig for "Cutie" Skulle jeg hatt tispe hadde det vært det helt opplagte navnet. Men jeg orker ikke den der perioden de er så humørsyke og vanskelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2008 ...skal la Miriam få sjansen til å fortelle om første møtet med de søte små selv, jeg bare legger ut ett koselig bilde......... holder tett om hvilken valp det er også jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2008 De kledde hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2008 Aaaw, Miriam, gleder meg til du kommer og vi får referat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argon Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2008 Så ut som en ganske harmonisk liten dott det der ja:) Litt sånn blåskjær i øynene, herligt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar