Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem er dere på Hundesonen?

Cloudberry

Recommended Posts

Skrevet

Er litt nysgjerrig på dere som bruker forumet :ahappy:

Alder, bosted, yrke osv.. Ikke noe tvang, jeg vil bare bli litt bedre kjent med dere puppeh.gif

Kan begynne jeg da; er en 23 år gammel student som bor i Trondheim.

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

30 år

bor i bergen

hjemmegående i øjeblikket

tidligere yrker i Danmark er:

Maskinoperatør, maskinkonsulent, maskinvalidatør og jobinstruktør i medicinalhjælpemiddel fabrik

veterinærassistent(heste)

Staldarbejder

Skrevet

Eg er 16 år, (17 år i okt.)

Går på Vgs. Skal ta realfag til hausten.

Driver med både hest og hund, har to katter og mange sauer.

Jobber som ekstrahjelp på Norges Vidauget.

Og bur i vakre Sogn og Fjordane! :ahappy:

Skrevet

Eg heiter Sølvi, er 45 år og bor i Hordaland med mann, tre gutter (har og to voksne gutter som er flytta for seg sjøl) en hund og en katt.

Skal til å pare tispa vår, og kjem til å beholde en valp sjøl. :ahappy:

Jobber i dagligvare.

Skrevet

Jeg er en (snart) 17 år gammel jente med navnet Marita.

Går det første året mitt på sauda vgs, studiespesialisering.

Har fått meg leilighet i stavanger (min hjemby :lol: ) og skal ta 2. og 3. vgs der :)

Til høsten skal jeg ha rettslære, politikk - individ og samfunn og samf.økonOmi som valgfag. Gleder meg :(

Etter vgs har jeg planer om å studere Jus eller Psykologi.

Har en papillon hann på 1 år, og vurderer hund nr 2 etter vidergående er fullført. (Da blir det også en helt annen rase en papillon selv om jeg er super fornøyd med Aron :ahappy: )

Skrevet

13, snart 14 år gammel jente som heter Hilde.

Bor i Geiranger, Møre og Romsdal, og går 8. klasse på Geiranger Skule.

Skrevet

22 år gammel student (ferdig utdannet i mai i år, hurra :lol: ) som bor i en koffert .. Det vil si at jeg pendler mellom plassen jeg kaller hjemmet mitt og studentbyen. Jeg studerer i Bodø, men jeg bor egentlig på Inderøy i Nord-Trøndelag. Men jeg er opprinnelig ikke trønder da :ahappy:

Skrevet

Jeg er snart 23, og er fra Trondheim. Holder på med siste semester i bacheloren min på kulturminneforvaltning, håper på å komme inn på master til høsten :lol: Har tatt psykologi grunnfag i tillegg. Jobber på kontor/resepsjon på trafikkskole i tillegg.

Har ei Shetland Sheepdogtispe på 16. måneder og en hest på 24 år :)

Edit: Venter også en Collievalp i hus i løpet av sommeren :ahappy:

Skrevet

Heter Tina

Er snart 18 år gammel

Bor i Stavanger

Går 2 året på Sola vgs, realfag

Planen er å studere i Budapest, for å bli veterinær

Jeg har hatt kaniner i 10 år, og hund (shetland sheepdog) i 1.5 år.

Jobber på gård. (soma gård- besøksgård/park)

Hyggelig å lese litt om alle :ahappy:

Skrevet

Jeg heter Karina og er 19 år gammel. Jeg bor i Oslo og går siste året på videregående, allmennfaglig påbygning. Jeg har lyst til å jobbe med mennesker, særlig å kunne hjelpe barn, og tenker derfor på å studere barnevernspedagog, logoped eller sykepleier. Jeg jobber nå på et sykehjem ved siden av skolen og trives veldig godt der:) Hunden min er en sjarmerende liten tibbefrøken med navn Chica:)

Skrevet

Jeg heter Espen, er 22 år gammel. Bor i Bærum - jobber med IT hos Aker Kværner. Ellers er jeg administrator her på Dyresonen.no. Var faktisk med og starte Dyresonen.no i sin tid !

Har ikke dyr nå, men har en skilsmissehund - schæfer.

Klem til alle :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...