Cloudberry Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Hei! Er helt ny på dyresonen, så tenkte å presentere meg og hunden min Sita Jeg er en 23 år gammel student som bor i Trondheim, og Sita er en 6 mnd gammel mops som jeg kjøpte sammen med min samboer i november. Det er første gang med hund for oss begge, så det kan godt hende det kommer endel spørsmål fra denne kanten etterhvert! Det var ikke helt enkelt å få lastet opp bilde, men prøver: *Dobbelpost. Vennligst bruk redigeringsfunksjonen. mod. Raksha* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Hei og velkommen :-D Kommer til å få masse fine stunder med en mops, og masse utfordringer også. Lykke til. Fint bilde, nydelig var den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 22. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Takk Nikki Moro at det er flere med mops her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Søt hun er Liker desidert de svarte mopsene best! Jeg vil gjerne se flere bilder av henne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2008 Ååh, sort mops De er så fine, og hun var bare vakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 24. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Vi synes også hun er helt nydelig Kan legge ut flere bilder etterhvert jeg, har ingen fine av nyere dato. På det bildet jeg la ut er hun bare fire måneder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Kjempe nydelig var hun jeg har en mops selv, kan jo benytte annledningen til å spørre dere andre med mops om hvor mye hunden deres veide (hvor stor den var) ved 14og16 ukers alder.. Veide min forige uke, da var han 14 uker å veide 2,6 kilo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Utrolig fin Mops Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludde Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Så utrolig fin hun er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 24. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Kjempe nydelig var hun jeg har en mops selv, kan jo benytte annledningen til å spørre dere andre med mops om hvor mye hunden deres veide (hvor stor den var) ved 14og16 ukers alder.. Veide min forige uke, da var han 14 uker å veide 2,6 kilo.. Sita var 4 kg da hun var 14 uker gammel, og nå er hun 7 kg. Men hun har hele tiden vært størst i kullet sitt, så utviklingen er sikkert veldig individuell. Forresten, veier du ham hjemme på badevekta? Da kan det hende den ikke viser helt rett, de er ofte unøyaktige, og særlig ved så liten vekt. Du kan jo prøve å holde ham og stille deg på vekta, og så bare veie deg alene. Kan hende det blir mer korrekt. Vi har veid Sita hos dyrlegen, så regner med den viser riktig. Hjemme bruker vi denne metoden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Sita var 4 kg da hun var 14 uker gammel, og nå er hun 7 kg. Men hun har hele tiden vært størst i kullet sitt, så utviklingen er sikkert veldig individuell. Forresten, veier du ham hjemme på badevekta? Da kan det hende den ikke viser helt rett, de er ofte unøyaktige, og særlig ved så liten vekt. Du kan jo prøve å holde ham og stille deg på vekta, og så bare veie deg alene. Kan hende det blir mer korrekt. Vi har veid Sita hos dyrlegen, så regner med den viser riktig. Hjemme bruker vi denne metoden Okei, nei har veiet han hos dyrlegen og i dyrebuttiken. Men han var liten i kullet sitt da Så det er sikkert forskjellig som du sier. Hvor fikk du din nydelige fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 24. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Oppdretteren vi kjøpte av bor i Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malinholmgren Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 så søt hund det er så standar mops at den har hode på skakke så nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 Så søt Du får ta henne med deg til byen på lørdag, da er det småhundtreff. Se tråden Småtasser i sentrum i Trondheimsforumet for detaljer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 heihei og velkommen så masse skal du være!! Gratulere me hund..såå søt hun er!! gleder meg til å se masse bilder av henne fremover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 2. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2008 Prøvde å få til noen blinkskudd på tur idag, synes hun har forandret seg fra hun var fire måneder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2008 Nyydelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 2. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2008 Hei og velkommen Så søt hun var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 2. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2008 Velkommen! Nydelig hund du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 30. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 Takk for skryt av snuppa alle sammen Tenkte å legge inn litt flere bilder. Kos i påskesola: Tur i bymarka idag: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 Søt hun var! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 2. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Takk, Wheatentass Idag har vi vært hos veterinæren. Jeg la nemlig merke til at Sita tisset rosa imorges, ikke gult. Ringte dyrlegen og dro på drop-in i ettermiddag. Til min store overraskelse ville Sita faktisk tisse med meg og dyrlegen som ivrige tilskuere, slik at dyrlegen fikk samlet opp nok til en prøve. Hehe, jeg syntes det var litt komisk med den lille koppen og greier. Prøven viste masse bakterier, så nå er lille snuppa mi på antibiotikakur for urinveisinfeksjon. Maskert i leverpostei var det ikke noe problem å få i henne medisinen Det går forøvrig bedre og bedre hos veterinæren, det virker som det er kjempemoro å gå dit, springer rundt og snuser og kan ikke få nok oppmerksomhet fra de ansatte Hun var tilogmed forholdsvis flink til å vise tenner, og det er et stort fremskritt Forresten glemte jeg selvfølgelig å spørre om man må ta noen forhåndsregler med hund med uvi, så om noen leser her og vet om noe blir jeg takknemlig for info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Svarte mops er så søte:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Nydelige sita er,flotte bilder som du har tatt. Alltid hatt lyst på mops før jeg. De er jo bare så skjønne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 6. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Takk Er samboeren min som er fotografen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts