Taz Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Oki For hvis jeg kommer så blir det i så fall to mennesker og to hunder. Forresten står det ikke rimelig, men til fornuftig pris hihi.. Cavalita bor i Namsos.. 2 mennesker og 2 hunder?? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 2 mennesker og 2 hunder?? :oops: Ja, hihi Bare kanskje altså mamzn skal kanskje stille Dina skjønner du, og da må nesten hun få være med også Dina er en papillon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 6. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Så gøy!! Nå blir det jo nesten hundesonetreff icamping verden da!! Men nedturen var at det ikke var ledig 4 manns hytte... MEEEN, hvis du og vil bli med cavalita, så må vi jo ha større hytte uansett!! Så jeg ringer med en gang jeg!!! Dette blir gøy!!! (ja jeg kjører!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 jeg får se.. kan hende jeg tar toget opp og ned.. Har ikke noe sted å sove der oppe.. eller har et sted å sove, men da kan jeg ikke ha med Tini og det vil jeg... så jeg skal se ann litt.. hvor jeg ender.. MEN VIL SÅÅÅ GJERNE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 6. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Nei og nei... det er jo fult overalt jo!! (ikke så veldig overraskende da...) Men tar en ringe runde nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Nei og nei... det er jo fult overalt jo!! (ikke så veldig overraskende da...) Men tar en ringe runde nå... Hmm.. dumt da.. Håper det er noe ledig.. (Fikk du pm'en jeg sendte?) Det blir jo ganske koselig med Hundesone camping.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Tror jeg blir hjemme, og kommer til Vikingskipet by train jeg 1 times kjøretur:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Hvor er vikingskipet egentlig? Noen som kan legge inn et kart med en rød prikk på? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 NKK Stavanger - et eller annet hotell sammen med Guro, Maria og Kjersti. NKK fredrikstad (hvor forresten pm gikk ut i går, men jeg skal trygle og be NKK om å få være med :roll: - Kanskje Guro? Bsbk - Hjemme Stord - Hjemme NKK Hamar - Har ikke peiling Også er det vel NKK tromsø? Der bor jeg hos en venninne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 6. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Det er helt fullt, overalt i Hamar.... Så nå blir vi liggende i Lillehammer vi og!! (hos tante og onkel ) Så da blir det jo gratis og, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Kos dere i Lillehammer...hehe... så da må dere stå opp tja, seks eller noe, kjøre en time og kose dere veldig, mens Kristina og jeg kan sove til halv ni, somle litt og være der til tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Kos dere i Lillehammer...hehe... så da må dere stå opp tja, seks eller noe, kjøre en time og kose dere veldig, mens Kristina og jeg kan sove til halv ni, somle litt og være der til tida wee Jeg gleder meg masse allerede selvom jeg ikke skal stille eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Jeg gleder meg også, selv om jeg heller ikke skal stille eller noe Blir gøy å treffe noen av Hundesonenmenneskene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Gleder meg jeg også! *jeg vil hilse på Mona* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Det er helt fullt, overalt i Hamar.... Så nå blir vi liggende i Lillehammer vi og!! (hos tante og onkel ) Så da blir det jo gratis og, hihi Er det fullt overalt? Neeei , jeg vil også dit jooo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Åpent hus hos meg dersom du tør å la de små leve sammen med Luna og Mona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 7. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Kos dere i Lillehammer...hehe... så da må dere stå opp tja, seks eller noe, kjøre en time og kose dere veldig, mens Kristina og jeg kan sove til halv ni, somle litt og være der til tida Fytti du er jo snill da!! Gjett om vi skal ringe dere når vi står opp da!! Og ikke gi oss før dere våkner!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Hvor er vikingskipet egentlig? Noen som kan legge inn et kart med en rød prikk på? :oops: Noen som kan svare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Helt fullt i Hamar? :-o :-o Jaja... Jeg skal dit uansett:) Skal gå både eksteriør, semifinalen i juniorhandling og NKKU mesterskapet i lydighet.. enten klasse 2 eller 3... Skal høre med Guro om hun har skaffet noe til oss.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Noen som kan svare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Synes det var rart jeg og ja. Alle steder i Hamar pleier jo å være booka opp til flere år i forveien. Forresten så bodde hu venninna til mamma bare et kvarter eller noe fra Skipet, så det blir ikke no stress. Men Julie, kanskje jeg og hundene kan sove hos deg fra lørdag til søndag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Det funka ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Det funka ikke Ser det, prøver igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Ser det, prøver igjen Funka ikke nå heller:S kan du heller gi meg en link eller sende det på mail til meg? [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Jeg ser bildet :? Gå inn på http://www.gulesider.no/gsi/map.do?spraak= og søk på Åkersvikveien 1. Da finner du den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar