Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor skal dere bo?


Silje

Recommended Posts

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Så gøy!! Nå blir det jo nesten hundesonetreff icamping verden da!!

Men nedturen var at det ikke var ledig 4 manns hytte... MEEEN, hvis du og vil bli med cavalita, så må vi jo ha større hytte uansett!! Så jeg ringer med en gang jeg!!!

Dette blir gøy!!!

(ja jeg kjører!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får se.. kan hende jeg tar toget opp og ned..

Har ikke noe sted å sove der oppe..

eller har et sted å sove, men da kan jeg ikke ha med Tini og det vil jeg... så jeg skal se ann litt.. hvor jeg ender..

MEN VIL SÅÅÅ GJERNE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei... det er jo fult overalt jo!! (ikke så veldig overraskende da...) Men tar en ringe runde nå...

Hmm.. dumt da.. :)

Håper det er noe ledig.. (Fikk du pm'en jeg sendte?)

Det blir jo ganske koselig med Hundesone camping.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NKK Stavanger - et eller annet hotell sammen med Guro, Maria og Kjersti.

NKK fredrikstad (hvor forresten pm gikk ut i går, men jeg skal trygle og be NKK om å få være med :roll: - Kanskje Guro?

Bsbk - Hjemme

Stord - Hjemme

NKK Hamar - Har ikke peiling :)

Også er det vel NKK tromsø? Der bor jeg hos en venninne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere i Lillehammer...hehe... så da må dere stå opp tja, seks eller noe, kjøre en time og kose dere veldig, mens Kristina og jeg kan sove til halv ni, somle litt og være der til tida ;)

Fytti du er jo snill da!! Gjett om vi skal ringe dere når vi står opp da!! Og ikke gi oss før dere våkner!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var rart jeg og ja. Alle steder i Hamar pleier jo å være booka opp til flere år i forveien. Forresten så bodde hu venninna til mamma bare et kvarter eller noe fra Skipet, så det blir ikke no stress. Men Julie, kanskje jeg og hundene kan sove hos deg fra lørdag til søndag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...