Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundens logo


Jeampi

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar
Hihi.. Tror ikke dere vil smake noe jeg har lagt.. :D

(Ikke flink å bake, selv om det er gøy)

Gunn: Hva slags kurs er det?

*Nysgjerrig*

Hva lærer enn?

Og er det bedre enn grunnkurs? Eller er det det samme?

Silje har ikke sagt så mye utenom at det er ett Lydighets kurs elns.. :D

Kombinert valpemotivering/nybegynner kurs. Å ja, jeg har hatt 4 Chow Chow'er på kurs før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinert valpemotivering/nybegynner kurs. Å ja, jeg har hatt 4 Chow Chow'er på kurs før :D

Så hvis jeg begynner på ditt kurs, så trenger jeg ikke å gå på fokus hundeskole sitt grunnkurs??

Lærer enn det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg begynner på ditt kurs, så trenger jeg ikke å gå på fokus hundeskole sitt grunnkurs??

Lærer enn det samme?

lærer stort sett det samme tror jeg... men det får vel egentlig Gunn svarepå.. jeghar ikke gått grunnkurs på fokus noen gang jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet på lucas så kom bilde av Daffy duck opp og han heter visst el pato lucas på spansk eller no(?) så da blir vel logoen sånn :

elpatolucas.jpg

og hvis det ikke hadde vært det hadde det blitt lucas scott(chad micheal murray :) )

cm035_std.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt med Yrja jeg. Det er liksom så spesielt. Vet ikke om en ting som har med Yrja å gjøre. Jeg tror Yrja er et navn fra bøkene om ishavsfolket, men jeg er ikke sikker. Kanskje noe med is da? Hva synes dere? Som sagt er jeg ikke sikker på det med ishavsfolket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt med Yrja jeg. Det er liksom så spesielt. Vet ikke om en ting som har med Yrja å gjøre. Jeg tror Yrja er et navn fra bøkene om ishavsfolket, men jeg er ikke sikker. Kanskje noe med is da? Hva synes dere? Som sagt er jeg ikke sikker på det med ishavsfolket...

Stemmer det at det er ett navn fra Isfolket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt begge deler mener jeg da..

hun jobbet og sleit og oppdro en av isfolkets fæleste og en av de godeste:)

Enig i den... Har også lest Isfolket mange ganger :wink: + at hun måtte tåle mye da hun var barn, kom fra en familie med mangen barn og fikk ikke nok næring, hun ble kalt tistlen, men da hun ble voksen giftet hun seg og ble baronesse, hadde egentlig en pysete mann så hun var støtten i det ekteskapet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...