Aussieglis Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 I forrige uke var jeg i Östersund og hilste på verdens herligste aussiekull og 3 flotte voksne hunder... Og historien ender med at jeg skal tilbake om nøyaktig 17 dager for å hente hjem en av tispene ENDELIG, men takk gud for at det ikke ble før nå! Alt føles kjempe riktig og jeg har 9872384789293 sommerfugler i magen! Var vanskelig å finne et bilde hvor alle var med.. Unntatt mat-bildene så var det bare "nyfødt" bildene hvor de ligger samlet. Faktisk mangler det èn på bildet over.. Nå er de blitt ganske så aktive og livlige. De spinner rundt på kjøkkengulvet og "busar" - og kommer det et buksebein gående forbi så er det alltid 2-3 stk som henger seg på. Jeg er forelllllsket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 GRATULERER Hvem av dem er din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 13. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Det blir jeg ikke å få vite før iløped av de neste ukene som kommer. 2 av dem er låvet bort men resten skal plasseres ut til passende hjem når oppdretter har spekulert seg ferdig Det står imellom en red merle, en blue merle, en red tricolor, en sort bi og en black tri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Tror jeg også er forelllllsket! Flere bilder takk! :angel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Nydelige Aussie valper ser ut som små bjørner (merle valper *sukk* ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 13. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 "Judie" "Hazel" "Hallie" "Lille my" "Hallie" & "Judie" © www.tuffiz.se (valpekjøper) EDIT: Disse aussievalpene ER små bjørner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Gratulere kjempemasse Gleder meg til å følge dere videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Gratulerer så mye. "Hazel" hadde nå det skjønneste blikket da. Hvem kan la vær å forelske seg i noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 13. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Jaa, men det hadde de alle! Hun lille hvite/sorte har også et sånn "Hazelblikk" Hazel kom bort å satte seg foran meg og STIRRET meg rett inn i øynene! Jeg ble jo kjempe sjarmert og skulle stryke henne i munnviken men da tok hun fingeren min i munnen rolig og behersket og begynte å suttetygge på den mens hun fortsatte å stirre meg i øynene. Herligste! Mer bilder kan forøvrig tittes på her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Hallie (Jeg faller alltid for en merle valp...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Så heldig du er.. *sjalu* Jeg vill også ha.. Nyyyydelige valper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeena Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Så nydelig da, masse lykke til. Skal du langt over grensen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 13. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Ja det er et gooodt stykke herifra 4t unna trondheim er det vel sånn ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeena Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Så jo nå at det stod ostersund, jaja det er jo ett godt stykke ned det ja. Blir garantert bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbakkevold Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Åh...de var jo ikke lite nydelige! Må si at jeg falt for Hazel, med sjokoladebrun pels og det blikket *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 13. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Ah! Nå har jeg laget stamtavle og for anledningen leita jeg fram massevis av bilder 3 ledd bakover i slekta. Utrolig morsomt å se så mange av dem.. Og ikke minst lese alle titlene Stamtavle for de snålingene som kanskje kunne være interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2008 Gratulerer så mye! Dette har du ventet lenge på, så det er vel fortjent Gleder meg til å få vite hvilken valp som blir din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 14. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2008 Det syns jeg også Gleder meg utrolig mye til jeg vet HVEM som får være med opp til Bodø igjen! Oppdretter sier hun studerer og studerer men at hun ikke vil si så veldig mye før de har blitt iallefall 1-1,5-2 uker eldre. Ifølge oppdretter er de veldig gjevne mentalt Alle er sosiale og uredde og alle turner rundt på gulvet og leker med det de finner foran nesa si. Wheeeeee.. Men tiden går så SAKTE! Nå er det 15 dager og ca. 10 timer igjen. <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2008 Næh, så søte Synes at Hazel er skjønn, men likte ikke halen, den må nemlig være lang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 14. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2008 Hazel har nesten helt lang hale Den er litt over halv tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2008 Du har valgt en dyktig oppdretter! Møtt flere hunder derfra...gled deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 14. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2008 Jepp, hun er kjempe flink Er utrolig stolt av å bli eier til en av hennes valper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2008 Åh, så gøy, endelig! Utrolig herlige nøster, tipper du gleder deg nå ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2008 Nå ble jeg en smuule misunnelig Nyydelige valper! Lykke til med valpen, blir spennende å se hvilke av dem som blir din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2008 Ååhh. så spennende! Kan tenke meg at du går rundt å tripper! De var så søte allesammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar