HHC Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Hva går på din iTunes/avspillingsprogram akkurat nå? Her er det Metallica - Die Die My Darling som går nå
Einstein&Charlie Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 mm har slet ikke skiftet musik på min ipod siden jeg fik den for 1 år siden, har pop, rock og dansemusik på den, men hører aldrig det samme da jeg har flere hundrede sange på den.
giggi Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Akuratt nå er det "Bvg & Ulovlig - tenke på livet". For tida går det mest i Ulovlig, bVg, Josty, Basic....
Aya Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Har noe som alltid er der; endel av Placebo sitt, noe HIM, noe Fall Out Boy, noe The Used, The Fray. Ellers har jeg nå behov for gla'musikk som jeg jogger til, da har jeg Walk the Walk av Venke Knutsson, David Guetta (The world is mine, Love don't let me go), The Killers, noe Cascada.. Altså treningsmusikk.
Nirm Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 "Veien til Jerusalem" og "Tempelridderen" ligger på den akkurat nå.
Heidihj Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Akkurat nå går "How long - Red Hot Chillipeppers" Ellers er det endel Jason Mraz, Sondre Lerche, Nightwish, Evansecense, The Beatles, Queen, Dream Theater, Flogging Molly, Frenz Ferdinand, Kean, The Killers, Within Temptation, Guns N' Roses, Kaiser Chifs, Led Zepplin, Pink Floyd, The Rolling Stones, Coldplay, Starsailor, Oasis, Supertramp og masse annet som går
Flash Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Har over 7000 sanger inne - akkurat nå spilles Pirate Love - "Black Vodoun Space Blues". Grisetøft nytt norsk band folk som liker rock bør sjekke ut
Ingvild Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Spilles nå: Dum Dum Boys - Monosapiens
Karina&Chica Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Skrevet 14. Februar 2008 For tiden går det veldig mye i Michael Jackson - må jo feire 25 års jubileumet for den meste solgte cd'en ever --> Thriller Ellers går det mye i Coldplay, Sting, Supertramp, Roxette, Guns'n Roses, Martika, U2, Christina Aquilera +++++
SusieB Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Skrevet 14. Februar 2008 CHER:D Morten Harket med Movies John Williamson;) og mye annet dill, men det var de viktigste:P
hanne-pia Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Skrevet 14. Februar 2008 Akkurat nå: The Cottars - Ready For The Storm
Nokia Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Akkurat nå: Bruce Springsteen - Froggie went a'courtin
Aya Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Akkurat nå: Breath, Away og Evil Angel av Breaking Benjamin
Guest Christine Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Akkurat nå: Breath, Away og Evil Angel av Breaking Benjamin Åhh, Breakin Benjamin
SoppenCamilla Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Åhh, Breakin Benjamin Signeres! Og har dere hørt Poets of the Fall?
Guest Christine Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Signeres! Og har dere hørt Poets of the Fall? Hadde aldri hørt om dem før jeg. Søkte etter noen sanger på youtube, og det var jo ikke så værst!
SoppenCamilla Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Hadde aldri hørt om dem før jeg. Søkte etter noen sanger på youtube, og det var jo ikke så værst! De er vanvittig bra. Hør på Someone Special
Aya Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 Akkurat nå: Sailing ships- Whitesnake (vakker, vakker sang) My Sweet Prince, The Crawl, Commercial for Levi, Sleeping with Ghosts, I Know- Placebo (er alltid på mp3'en) Without you I'm nothing- Placebo+David Bowie Kashmir- Led Zeppelin (! *Fineste sangen*)
Nirm Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Skrevet 24. Februar 2008 Tom Egerlands "Sirkelens Ende". Men den fenger ikke helt...
Gjest Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Skrevet 26. Februar 2008 Desert Sessions - Johnny the boy. ooooog der kom goon moon
Papillon Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Skrevet 28. Februar 2008 Andrea Boccelli - time to say goodbye. Den liker jeg selvom jeg egentlig ikke er så glad i sånn musikk..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar