Gå til innhold
Hundesonen.no

American Hairless Terrier valper


olivia

Recommended Posts

Oi så spennende,Jeg har også fulgt med denne tråden da vi også venter valper av rasen American Hairless Terrier.Hun er i dag på dag 57,så enda en som har termin rundt din tispe.Jeg tipper at både din og min føder sine små på selveste VALENTINES DAY,den 14 feb.

Utrolig spennende og følge med denne tråden.

Min er også veldig drektig,sliten nå og vil helst være under dyna.

De små er ganske livlige inni magen,og vi ser de stadig i bevegelse.

Vi var også på ultralyd,vetten kunne da telle 5+ så vi får vente og se om det stemmer.

Jeg tipper at din får,

3 tisper og 2 hanner.

Olivia014-1.jpgFikk lyst til og legge inn et bilde vår drektige.

*dobbelpost, husk å bruke redigeringfunksjonen, endret av mod Tijon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Min hårløse Terrier har i dag mistet apetitten sin,testet henne ut i dag,ved og tilfeldig miste et lite stykke kjøtt bit på gulve,hun snudde ryggen til og gikk :D Ble paff jeg.ellers så har hun vært urolig i hele dag started i dag morges,

ut vil hun hele tiden.og spiste gress :P:P kanskje hun er kvalm eller at det skjer saker og ting nå.Hun er på dag 59 i dag.

Nå øker spenningen her,ser etter alt av tegn.Temp mulig nedgang,vi får måle og se frem over.

Olivia033.jpgSlik ser hun ut nå bilde tatt på dag 57.Det skal bli artig og se de små,da de ikke er født hårløs,men med pels,de mister all pels ved 12 ukers alder.Dette er Norges første og Norges første kull av rasen.Uansett rase så syns jeg vhalper er spesiell vakkre.Og det er spennende når flere skal føde rundt omkring samtidig.Skikkelig puppie-boom.Håper dere andre holder oppdateringen,

*dobbelpost, husk å bruke redigeringsfunksjonen, endret av mod Tijon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hårløse Terrier har i dag mistet apetitten sin,testet henne ut i dag,ved og tilfeldig miste et lite stykke kjøtt bit på gulve,hun snudde ryggen til og gikk :P Ble paff jeg.ellers så har hun vært urolig i hele dag started i dag morges,

ut vil hun hele tiden.og spiste gress :P:D kanskje hun er kvalm eller at det skjer saker og ting nå.Hun er på dag 59 i dag.

Nå øker spenningen her,ser etter alt av tegn.Temp mulig nedgang,vi får måle og se frem over.

Olivia033.jpgSlik ser hun ut nå bilde tatt på dag 57.Det skal bli artig og se de små,da de ikke er født hårløs,men med pels,de mister all pels ved 12 ukers alder.Dette er Norges første og Norges første kull av rasen.Uansett rase så syns jeg vhalper er spesiell vakkre.Og det er spennende når flere skal føde rundt omkring samtidig.Skikkelig puppie-boom.Håper dere andre holder oppdateringen,

*dobbelpost, husk å bruke redigeringsfunksjonen, endret av mod Tijon*

åhhh så spennendes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med småttiser! Tipper 5 valper, 3 hanner og 2 tisper.

Hei,

hvordan går det med din vakkre drektige.

Min hårløse Terrier har i dag mistet apetitten sin,testet henne ut i dag,ved og tilfeldig miste et lite stykke kjøtt bit på gulve,hun snudde ryggen til og gikk :P Ble paff jeg.ellers så har hun vært urolig i hele dag started i dag morges,

ut vil hun hele tiden.og spiste gress :P:D kanskje hun er kvalm eller at det skjer saker og ting nå.Hun er på dag 59 i dag.

Nå øker spenningen her,ser etter alt av tegn.Temp mulig nedgang,vi får måle og se frem over.

Olivia033.jpgSlik ser hun ut nå bilde tatt på dag 57.Det skal bli artig og se de små,da de ikke er født hårløs,men med pels,de mister all pels ved 12 ukers alder.Dette er Norges første og Norges første kull av rasen.Uansett rase så syns jeg vhalper er spesiell vakkre.Og det er spennende når flere skal føde rundt omkring samtidig.Skikkelig puppie-boom.Håper dere andre holder oppdateringen,

*dobbelpost, husk å bruke redigeringsfunksjonen, endret av mod Tijon*

Åh! Så spennende! Første kull i norge?? Lag en egen tråd da, slik at det blir lettere å følge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Hele 5 små er så langt ute.Og tror hun er ferdig.Skal se og få satt inn bilder etter vært.

Sliter med barsel tårer.jeg gråt og gråt. :) Men de lever alle sammen.

nr 1 satt fast og den måtte jeg dra ut.nr 2 gikk av seg selv,nr3 eller fire husker ikke men den fikk litt massasje for og få i gang sitt lille liv.nr5 kom som et skudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...