Caroline Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Skrevet 19. Februar 2008 Ikke akkurat i nærheten, men bodde på Scandic midt i byen i fjor, det var veldig greit, men i år har jeg heller valgt en bittelitt lenger kjøretur, og skal bo på Lone Camping... Bodde der i høst, kjempe bra! Der bodde vi under NSSK Bergen i fjor, veldig koselig ja. Skal nok det i år også.
29a Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Skrevet 19. Februar 2008 Jeg kommer! Skal stille Memphis, Tia og en nova scotia duck tolling retriever Bergen sentrum er nok det nærmeste.. Men det er ikke mer enn 10 minutter med bil fra sentrum
Barooo Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Skrevet 19. Februar 2008 Der bodde vi under NSSK Bergen i fjor, veldig koselig ja. Skal nok det i år også. Hvis du har tenkt det nå i mars, må du skynde deg, tror det er ganske så fullt etterhvert!
Caroline Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Skrevet 19. Februar 2008 Hvis du har tenkt det nå i mars, må du skynde deg, tror det er ganske så fullt etterhvert! Nope, NSSK Bergen i slutten av april
ingervildesaua Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Skrevet 19. Februar 2008 Er det noen som vet en side vi hvor vi kan melde oss på til NKK Bergen ?? Er det noen som også vet hvor utstillingen skal være?? Og når vi må betale? betalingsfrist? Ble mange spørsmål dette, men men
SFX Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Skrevet 19. Februar 2008 Emma er påmeldt i lydighet Nei, det er jeg ikke! Er det noen som vet en side vi hvor vi kan melde oss på til NKK Bergen ?? Er det noen som også vet hvor utstillingen skal være?? Og når vi må betale? betalingsfrist? Ble mange spørsmål dette, men men Bergen Racketsenter på Bønes. Betalingsfrist er den samme som påmeldingsfrist, som er 25 februar og 10. mars (dyrere å melde på senere). Du kan enten melde på manuelt, ved å sende et påmeldingsskjema og føre over penger, eller ved å bruke en giropåmelding. Begge disse skjemaene får du ved å henvende deg til NKK. Dette koster mer enn å melde på elektronisk. Ellers går du til NKKs hjemmesider, velger logginntjenester, og melder på der. Har du aldri brukt logginntjenester før, må du ha ditt medlemsnummer og PIN-kode (står på siste regning, eller kan oppgis av din medlemsklubb) for å registrere deg første gangen. Da betaler du med VISA-kortet der og da. Ble det forståelig?
ingervildesaua Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Skrevet 20. Februar 2008 Nei, det er jeg ikke! Bergen Racketsenter på Bønes. Betalingsfrist er den samme som påmeldingsfrist, som er 25 februar og 10. mars (dyrere å melde på senere). Du kan enten melde på manuelt, ved å sende et påmeldingsskjema og føre over penger, eller ved å bruke en giropåmelding. Begge disse skjemaene får du ved å henvende deg til NKK. Dette koster mer enn å melde på elektronisk. Ellers går du til NKKs hjemmesider, velger logginntjenester, og melder på der. Har du aldri brukt logginntjenester før, må du ha ditt medlemsnummer og PIN-kode (står på siste regning, eller kan oppgis av din medlemsklubb) for å registrere deg første gangen. Da betaler du med VISA-kortet der og da. Ble det forståelig? Ja, tusen takk Men jeg gikk inn på NKK og skulle melde meg på med manuelle skjemaer. Gikk på skjema - utstilling skjema, og så kom det sånn error feil og at filen ikke var fundet.. ? noen som vet hvorfor?
MegaMarie Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Skrevet 20. Februar 2008 Jeg skal stille Papillon i Åpen Klasse. Vet ikke hvilken dag det er. Melder oss på i dag Skal også stille Junior Handling begge dagene Håper på Stor Certet! Da ville tuppa blitt Champion før hun ble 3 år gammel! *Krysse alt som er å krysse*
Akita Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Når bli neste gang NKK skal arrg. i Bergen? Hadde jo tenkt å melde oss på nå, men går ikkje det, vi er jo helt på tull tur, og har ikkje tenkt å drite meg loddrett ut. vertfall ikkje denne gangen. kanskje neste Anette & Akita
C.J Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Når bli neste gang NKK skal arrg. i Bergen? Hadde jo tenkt å melde oss på nå, men går ikkje det, vi er jo helt på tull tur, og har ikkje tenkt å drite meg loddrett ut. vertfall ikkje denne gangen. kanskje neste Anette & AkitaNKK arrangerer utstilling i Bergen en gang i året, - i mars måned.
Akita Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 NKK arrangerer utstilling i Bergen en gang i året, - i mars måned. Gjelder det lydighet også?
Barooo Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Gjelder det lydighet også? NKK arrangerer bare en gang i året, men det er jo andre stevner der, følg med i hundesport, eller gå inn på NKK sine sider å se på terminlisten for lydighet, da kommer alle stevnene opp, så kan du se når det er i nærheten av deg...
Maritaa Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Nå er Aron (papillon) meldt på i juniorklasse - NKK Bergen. (Håper på like bra resultat som i Ølen :angel: )
ingervildesaua Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Skrevet 22. Februar 2008 Noen som kan gi meg direkte linken til siden man melder seg på ? med web påmelding.
trevi Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Skrevet 22. Februar 2008 Noen som kan gi meg direkte linken til siden man melder seg på ? med web påmelding. http://www.dogweb.no
SFX Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 Ja, tusen takk Men jeg gikk inn på NKK og skulle melde meg på med manuelle skjemaer. Gikk på skjema - utstilling skjema, og så kom det sånn error feil og at filen ikke var fundet.. ? noen som vet hvorfor? Påmeldingsskjemaet ligger ute to steder, et som fungerer og et som ikke fungerer - sikkert ikke ryddet helt opp enda. Oppdaget jeg i går, da jeg trengte skjema for å melde på til et valpeshow. Prøv her.
Frk.Lene Skrevet 27. Februar 2008 Rapporter Skrevet 27. Februar 2008 Jeg tror jeg skal. Noen som kan anbefale hotell i nærheten?
Yodel Skrevet 27. Februar 2008 Rapporter Skrevet 27. Februar 2008 Da har jeg meldt på Dennis. Det er fullt på absolutt alle camp plasser (hytter) denne helgen, så det blir hotell på oss (som faktisk ble rimligere!) Scandic Bergen Airport.
HHC Skrevet 27. Februar 2008 Rapporter Skrevet 27. Februar 2008 Ja, er faktisk noen ganger hotell blir billigere, ser det bare i f.eks Stockholm i forhold til WW. Glad jeg slipper overnatting Meldt på dotten nå
turbogutten Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Skrevet 6. Mars 2008 Turbo er meldt på i lp så får vi se om vi våger oss ut i ringen
HHC Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Skrevet 6. Mars 2008 Turbo er meldt på i lp så får vi se om vi våger oss ut i ringen Skal heie jeg Tror jeg ender med å stille 3 hunder totalt. En hann, en tispe og en avlshund. Så da kan jeg bruke litt tid på å glo
Yodel Skrevet 14. Mars 2008 Rapporter Skrevet 14. Mars 2008 6 Basenjier. Det var jaggu ikke mange når det er snakk om NKK. Pleier å være minst det dobbelte. Vet med sikkerhet hvem 4 av de er. De to siste er jeg ikke heeelt sikker på ennå. *Undersøke* (nysgjerrig, jeg?) Takk for link til PM, forresten! Jeg tror vi sonen- folka er noen av de første som leser denne da vi alltid får så fin påminnelse om når den legges ut her
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar