Elinhe Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Hei alle sammen! Jeg og noen venner av meg har bestemt oss for å treffes hver tirsdag rundt 18.00 - 18.30 i skolegården på SVGS. Her har vi litt plass å boltre oss på. Så da vet dere det, hvis noen vil være med. Foreløpig er vi hvertfall en Toller-tispe, en Golden-tispe, to Mopsegutter og en Border Collie gutt. Alder fra 8 måneder til 4 år. Vi slipper vovvene løse på gresset i skolegården. Har du lyst har du lov:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Jeg kommer mer enn gjerne med Baghera, men greit å vite om vi snakker om 18 eller 18.30, sånn at jeg slipper å stå der og vente lenge (jeg er en sånn en som kommer 5-10 min for tidlig, jeg, plagsomt, ja.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elinhe Skrevet 9. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2008 Men da sier vi 18.30 da vettu:) Koselig med fler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2008 Kommer kanskje innom en tur hvis jeg husker på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elinhe Skrevet 12. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Da blir vi hvertfall noen der i kveld (12/2). Jeg kommer hvertfall med et par venninner med diverse voffer:) Så det er bare å slenge seg på her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Da blir vi hvertfall noen der i kveld (12/2). Jeg kommer hvertfall med et par venninner med diverse voffer:) Så det er bare å slenge seg på her. Jeg holdt på å glemme det, men vi kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine&Jazzi Skrevet 8. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2011 Holder dere fortsatt på med disse treffene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2011 Jeg var med på de treffa en stund Men ja, er det fortsatt treff? Nå bor jo jeg i østfold til vanlig da, så sånnsett er det vansklig, men nysgjerrigheten tok overhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2011 Skolegården der har blitt liten, der det var gress er det nå skolebygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2011 Vi kan alltids få til treff et annet sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2011 Vi kan alltids få til treff et annet sted? enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2011 Jeg tenkte å gå en tur i Bugårds parken en dag, om noen vil ha et lite treff der oppe eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2011 Jeg tenkte å gå en tur i Bugårds parken en dag, om noen vil ha et lite treff der oppe eller no Jeg elsker Bugårdsparken/vannet! Jeg er med! Henter du oss på veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2011 Jeg elsker Bugårdsparken/vannet! Jeg er med! Henter du oss på veien? Ja Hvis det er deg og Peggy, eneste jeg får plass til i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2011 Ja Hvis det er deg og Peggy, eneste jeg får plass til i bilen Jepp! Hun er den som må trenes med, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2011 Når og hvor er det nøyaktig? jeg har fri hver tirsdag og torsdag. Og NOEN trenger å lære seg å gå pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2011 Denne torsdagen ? Har spa-day imorgen i byen Edit; Må bli etter fire, skal hente Lars på flyplassen klokken tolv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2011 Denne torsdagen ? Har spa-day imorgen i byen Edit; Må bli etter fire, skal hente Lars på flyplassen klokken tolv. Skal sjekke opp bil med muttern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine&Jazzi Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2011 Denne torsdagen ? Har spa-day imorgen i byen Edit; Må bli etter fire, skal hente Lars på flyplassen klokken tolv. Kan prøve å få til en tur vi også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 16. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2011 I'm in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar