Gå til innhold
Hundesonen.no

Farge på Scrollen i FF


Wanderlust

Recommended Posts

JEg småplundrer litt med hjemmesiden om dagen, og scrollen får ikke de "egendefinerte" fargene som jeg vil den skal ha i FF. Kan virke som om CSS dokumentet mitt ikke fungerer, da skrift og alt blir annerledes i FF enn i IE. Noen som har noe tips? Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at Firefox støtter egendefinert scrollbarfarge i det hele tatt? Jeg innbiller meg at de kodene ikke er gyldige lenger, men det kan hende jeg tar feil selvfølgelig. IE er jo i en klasse for seg selv når det gjelder hva som er gyldig og ikke, for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at Firefox støtter egendefinert scrollbarfarge i det hele tatt? Jeg innbiller meg at de kodene ikke er gyldige lenger, men det kan hende jeg tar feil selvfølgelig. IE er jo i en klasse for seg selv når det gjelder hva som er gyldig og ikke, for å si det mildt.

Nei jeg aner ikke, kan eegentlig ikke dette. Fikk hjelp med det CSS oppsettet for lenge siden, men har egentlig ikke lagt merke til at det ikke fungerte i FF før jeg knota litt med siden igjen. SÅ noen som vet?

Liker IE jeg :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF støtter nok ikke farge på scrollbarer nei.. IE og Opera støtter det.

OKei.

For all del, hver sin smak. :whistle: Jeg bare påpekte at IE er litt utenom html-standarden.

Der fikk jeg ennå en grunn til å like IE :D neida. Hver sin smak, som sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...