Wanderlust Skrevet 5. Februar 2008 Rapporter Skrevet 5. Februar 2008 JEg småplundrer litt med hjemmesiden om dagen, og scrollen får ikke de "egendefinerte" fargene som jeg vil den skal ha i FF. Kan virke som om CSS dokumentet mitt ikke fungerer, da skrift og alt blir annerledes i FF enn i IE. Noen som har noe tips? Hva kan jeg gjøre?
Aina&Kaizer Skrevet 5. Februar 2008 Rapporter Skrevet 5. Februar 2008 Er du sikker på at Firefox støtter egendefinert scrollbarfarge i det hele tatt? Jeg innbiller meg at de kodene ikke er gyldige lenger, men det kan hende jeg tar feil selvfølgelig. IE er jo i en klasse for seg selv når det gjelder hva som er gyldig og ikke, for å si det mildt.
Wanderlust Skrevet 5. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2008 Er du sikker på at Firefox støtter egendefinert scrollbarfarge i det hele tatt? Jeg innbiller meg at de kodene ikke er gyldige lenger, men det kan hende jeg tar feil selvfølgelig. IE er jo i en klasse for seg selv når det gjelder hva som er gyldig og ikke, for å si det mildt. Nei jeg aner ikke, kan eegentlig ikke dette. Fikk hjelp med det CSS oppsettet for lenge siden, men har egentlig ikke lagt merke til at det ikke fungerte i FF før jeg knota litt med siden igjen. SÅ noen som vet? Liker IE jeg :closedeyes:
helle Skrevet 5. Februar 2008 Rapporter Skrevet 5. Februar 2008 FF støtter nok ikke farge på scrollbarer nei.. IE og Opera støtter det.
Aina&Kaizer Skrevet 5. Februar 2008 Rapporter Skrevet 5. Februar 2008 Liker IE jeg :closedeyes: For all del, hver sin smak. Jeg bare påpekte at IE er litt utenom html-standarden.
Wanderlust Skrevet 5. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2008 FF støtter nok ikke farge på scrollbarer nei.. IE og Opera støtter det. OKei. For all del, hver sin smak. Jeg bare påpekte at IE er litt utenom html-standarden. Der fikk jeg ennå en grunn til å like IE neida. Hver sin smak, som sagt.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar