SoppenCamilla Skrevet 5. Februar 2008 Rapporter Skrevet 5. Februar 2008 Da har jeg (med MYE hjelp fra Monica, takk for deeet! ) Her er siden, ris og ros takk, skriv gjerne i gjestebok, og jeg vil mer enn gjerne fylle opp linke-delen av sida!
Bambings Skrevet 5. Februar 2008 Rapporter Skrevet 5. Februar 2008 Kjempefin Og Buster ble SÅ stolt av å være på vennesiden!
Aussieglis Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Skrevet 6. Februar 2008 Genial side! Likte navnet godt, sofahunden! Nå har vi brukshunden, sofahunden og skogshunden Sikkert flere også!
SoppenCamilla Skrevet 6. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2008 Haha, tusen takk! Ikke bli lurt av navnet da, han kan annet enn å ligge på sofaen også!
Aussieglis Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Skrevet 6. Februar 2008 Nesjda, det tror jeg vel ikke. Jeg har jo en skogshund.com og hun er like mye sofahund.com liksom. Akkurat nå ligger hun på rygg imellom to sofaputer og snorksover...
Wanderlust Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Skrevet 8. Februar 2008 Syns siden er bra, men jeg har for lav oppløsning (som du vet), og det irriterer meg, blir litt mye scroll
SoppenCamilla Skrevet 8. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2008 Haha, ja, tetteste pc'en din.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar