Djervekvinnen Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 Jeg satt å så på dyrenett istad, og der holder de på med noe miss dyrenett greier.(for menneskene der) Jeg tenkte at det hadde vært litt moro om vi kunne ha hatt noe av det samme, bare for hundene våre. En for tisper og en for hannhunder. "Hundesonens Yndling" Noen som kunne ha tenkt seg å bli med? Sånn bare for morro skyld Så tar vi avstemning og greier. Noen andre synspunkter?
athene Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 ja hadde ikke det vært moro men hvor mange bilder skal være lov og sende inn da? f.eks jeg har 2 tisper og 1 han hund kan jeg da sende et bilde eller 2 bilder av hver hund?
Djervekvinnen Skrevet 3. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2005 OK, da gjør vi det sånn, at dere sender det bildet (ett bilde av hver) dere vil, av deres hund og kjønnet på den, på privat melding til meg. Når jeg har fått endel så lager jeg en avstemming og legger ut bildene her av hundene.(tar en avstemning av tisper og en av hannhunder) Får jeg inn mange bilder kan det bli i to omganger. Så kan vi ta de 3 med mest stemmer i hvert kjønn og ta en ny omgang og stemme opp den tispen og hannhunden vil vil skal vinne.(finalerunde) VI kjenner jo de fleste hundene her inne, men jeg skriver ikke navn eller eier på hunden, bare legger ut bilde. (og skriver nummer på dem) Er dette okey?
Monika! Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 Jepp *går å leter etter bildet*
Wheaten terrier Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 Hehe, så gøy da! Leter etter bilder jeg og...
Mirai Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 Jeg har også sendt bilde.. Men hva vitsen er, skjønner ejg ikke helt..hehe...hun vinner ikke uansett.. Blir nok en av de små SØTE.
Wheaten terrier Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 Antakelig Diego, hvis Taz sender inn bilde... Eller LiLi... :roll:
Mirai Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 Ja...de to vinner sikkert, for det er èn hanne og èn tispe..
Tiffa Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 Jeg har også sendt bilde.. Men hva vitsen er, skjønner ejg ikke helt..hehe...hun vinner ikke uansett.. Blir nok en av de små SØTE. De små søte går sikkert av med seieren, men sendte nå inn alikevell eg
Taz Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 OK, da gjør vi det sånn, at dere sender det bildet (ett bilde av hver) dere vil, av deres hund og kjønnet på den, på privat melding til meg. Når jeg har fått endel så lager jeg en avstemming og legger ut bildene her av hundene.(tar en avstemning av tisper og en av hannhunder) Får jeg inn mange bilder kan det bli i to omganger. Så kan vi ta de 3 med mest stemmer i hvert kjønn og ta en ny omgang og stemme opp den tispen og hannhunden vil vil skal vinne.(finalerunde) VI kjenner jo de fleste hundene her inne, men jeg skriver ikke navn eller eier på hunden, bare legger ut bilde. (og skriver nummer på dem) Er dette okey? Hvor skal jeg sende bildet? :oops: Går det an å sende på den der PM innpå sonen? :oops:
MarieR Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 send det på på privat mel til djervekvinnen, du legger inn bilder der som på samme måte som i et ingellg! diego eller lili vil nok vinne jah! fortjent isåfall! sendt inn bilde av ask nå dah!
Djervekvinnen Skrevet 3. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2005 Ja det blir spennende å se. Ingen må ta sorgene på forskudd, for ingen vet hvem som blir yndlingen! Jeg skal se det an en stund til, og se om flere vil være med. SÅ bare send bilde på privat melding til meg!
Monika! Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 Uansett hvem som vinner, så er Lucas fortsatt yndlingen min men sånne ting er morsomt =D>
Djervekvinnen Skrevet 3. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2005 ja netopp! De vil jo alltid være det! ja dette er bare for skøy!
Basse Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 Hehe, hvis alle sier at noen sikkert kommer til å vinne så blir jo de andre praga da! hehe.. Kult forslag!
MarieR Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 for meg er ask alltid en vinner, men sier alrdi nei til en konkuranse vettu!
Monika! Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 for meg er ask alltid en vinner, men sier alrdi nei til en konkuranse vettu! samme her
Djervekvinnen Skrevet 3. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2005 Nå er det påmeldt 6 flotte tisper og 6 kjekke hannhunder. Dere som ikke har sendt inn bilde, må bare sende inn. Det er ikke for sent. Jeg sier ifra når fristen begynner å gå ut.
Djervekvinnen Skrevet 3. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2005 Jeg regner med at iløpet av morgendagen er første runde av Hundesonen Yndling i gang. De som ikke har sendt inn bilde, har fortsatt sjangsen til utover dagen i morgen.
Ricco Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 nå har jeg sent deg mitt bidrag. Men det er schäfer så sjansen er nok ikke så stor...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar